AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei på dere! Jeg har i en stund følt meg ganske dårlig. Har vondt nederst i magen (stikkende smerte på en måte). Mye utflod som jeg selv syns lukter rart (litt surt på en måte).. Den er helt tynt flytende hvit. Jeg er og mye kvalm, og svimmel. Hele kroppen min føles tung, og jeg orker ingen ting. Mye vondt i hode og, men det har jeg alltid. Jeg er nok ikke gravid, for jeg har spiral. Jeg tok og en test for sikkerthetsskyld, og den var negativ. Kjønnssykdom er ikke aktuelt heller. Jeg lurer på om det er noen av dere som har vært borti det samme som kan forklare meg hva det kan være? Anonymous poster hash: 0588d...891
drue Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Umulig å si. Ta deg en tur til legen hvis du føler deg dårlig
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Umulig å si. Ta deg en tur til legen hvis du føler deg dårlig Genialt!!!Anonymous poster hash: 536ab...d4b
Ferny Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Man kan få infeksjon i underlivet av spiral, men trodde det bare var infeksjonsfare rett etter at den var satt inn. Hvor lenge har du hatt spiralen? Høres jo ut som symptomer på en eller annen infeksjon. Jeg ville dratt til legen med en gang...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå