Gå til innhold

Hos TANNLEGEn


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Boring: generelt sett så må man få den svære, lange sprøyta hvis man må bore i en tann (jeksel) i underkjeven.

I overkjeven, slipper man unna med en liten en. En tannlege sa at det er like greit å bore uten bedøvelse i underkjeven (hvis det er et "vanlig, normalt hull"), siden bedøvelsessprøyta gjør vondere enn boringen!

Hva gjør du når du er hos tannlegen? Vil du alltid ha bedøvelse når du må bore, eller borer du uten bedøvelse?

Anonymous poster hash: b9b76...4a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

post-37809-0-75076900-1425921047_thumb.j

Anonymous poster hash: b9b76...4a4

Skrevet

Jeg har aldri brukt bedøvelse, synes det gjør mer vondt å ta sprøyta enn å bore uten!

Skrevet

Jeg tar bedøvelse. Boring er mye vondere enn sprøyten

Skrevet

Definitivt bedøvelse. Gjør bare for vondt uten.

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til 2015. Borer med laser.



Anonymous poster hash: 0d11c...f47
Gjest Solstråla88
Skrevet

Spørs helt hvor hullet sitter og hvor dypt det er. Ligger det rett ved en nerve tar jeg definitivt bedøvelse, ligger det utenfor kn jeg borre uten.

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til 2015. Borer med laser.

Anonymous poster hash: 0d11c...f47

Dette har jeg så lyst til! Er LIVREDD tannlegen, alle lyder, lukter og during i kjeften. Selv om det ikke gjør vondt, og jeg vet det selv. Bruker alltid bedøvelse, da jeg takler sprøyter fint.

Hvordan funker laser? Merker du ingenting? Ingen lyd, lukt eller during?

Anonymous poster hash: 3dda0...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...