AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Boring: generelt sett så må man få den svære, lange sprøyta hvis man må bore i en tann (jeksel) i underkjeven. I overkjeven, slipper man unna med en liten en. En tannlege sa at det er like greit å bore uten bedøvelse i underkjeven (hvis det er et "vanlig, normalt hull"), siden bedøvelsessprøyta gjør vondere enn boringen! Hva gjør du når du er hos tannlegen? Vil du alltid ha bedøvelse når du må bore, eller borer du uten bedøvelse?Anonymous poster hash: b9b76...4a4
peppermyntete Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har aldri brukt bedøvelse, synes det gjør mer vondt å ta sprøyta enn å bore uten!
Chunky Monkey Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Jeg tar bedøvelse. Boring er mye vondere enn sprøyten
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Velkommen til 2015. Borer med laser. Anonymous poster hash: 0d11c...f47
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Spørs helt hvor hullet sitter og hvor dypt det er. Ligger det rett ved en nerve tar jeg definitivt bedøvelse, ligger det utenfor kn jeg borre uten.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Velkommen til 2015. Borer med laser. Anonymous poster hash: 0d11c...f47 Dette har jeg så lyst til! Er LIVREDD tannlegen, alle lyder, lukter og during i kjeften. Selv om det ikke gjør vondt, og jeg vet det selv. Bruker alltid bedøvelse, da jeg takler sprøyter fint. Hvordan funker laser? Merker du ingenting? Ingen lyd, lukt eller during? Anonymous poster hash: 3dda0...1f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå