AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei Jeg bor sammen med venninnen min Oslo by og er nyinflyttet. Er ikke store leiligheten så har ikke plass til en stor fest, men tenkte å invitere noen venninner over(10-15) på en jentekveld. Tenkte å servere hvitvin(evt. rosè) og musserende, om de vil drikke mer enn det så får de ta det med selv. Men vi vet ikke hva vi skal ha til drikken? tenkte kanskje jordbær dyppet i sjokolade, men er på utskikk etter noe annet søtt og elegant vi kan servere? Altså 2 spørsmål. 1. Vet dere om noen billige musserende viner? Og billige hvitviner/rosè? 2. Noe søtt og delikat vi kan servere til? Mange takk for svar, på forhånd. <3 Anonymous poster hash: 14335...72d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Jeg synes sjokolade passer bra til musserende f.eks. brownies: http://www.klisjehjemmet.no/2014/11/14/minibrownies-med-appelsinkrem-og-snoknekk/ Denne kan lages i liten langpanne og uten toppingen for enkelthets skyld, bare skjære i mindre ruter og sett en bringebær på hver. Ellers er jeg fan av ikke bare søtt til en slik aften også. Ikke sikkert at alle har spist middag før de kommer så hva med f.eks. bruschetta med tomatrøre eller annen topping, digestivekjeks med blåmuggost, valnøtt og honning/fikenmarmelade, små pizzasnurrer med tomatsaus, chevre og pepperoni/spekeskinke, lompe med røkelaks, snøfrisk og dill i biter, grønnsaker og dip og noe snacks som goldfish eller pistasjnøtter? Vet du ikke spurte om mat, kun søtt, men tenkte bare som tips :-) Anonymous poster hash: 22491...7c3 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Disse pizzasnurrene er fantastisk gode! http://fitnessnora.blogg.no/1395938640_grove_pizzasnurrer.html Anonymous poster hash: 17c1e...16e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå