AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei! Jeg har nettopp fått meg briller for nærsynhet. Jeg tror ikke styrken er veldig stor, og jeg har fått korreksjon for skjev hornhinne. Kan jeg ha på disse når jeg leser og sitter med pc også, eller bør jeg ta de av eller skaffe meg en lese/databrille? Er helt ny i denne brilleverdnen, så skjønner ikke så mye enda:) Anonymous poster hash: 9148f...14a
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Hei! Jeg har nettopp fått meg briller for nærsynhet. Jeg tror ikke styrken er veldig stor, og jeg har fått korreksjon for skjev hornhinne. Kan jeg ha på disse når jeg leser og sitter med pc også, eller bør jeg ta de av eller skaffe meg en lese/databrille? Er helt ny i denne brilleverdnen, så skjønner ikke så mye enda:)Anonymous poster hash: 9148f...14a Kommer helt ann på alderen din😊 om du er under 40 kan du bare beholde de på, du kan forsovidt det uansett, men du vil merke om det er ubehagelig. Det som skjer etter fylte 40 er at linsen i øyet ikke krommer seg like godt, så nærsynet kan bli litt anderledes. For noen skjer dette når de fyller 40, for andre 50. Så på det finnes ingen fasitsvar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå