Gå til innhold

Nærsynbrille som lesebrille?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp fått meg briller for nærsynhet. Jeg tror ikke styrken er veldig stor, og jeg har fått korreksjon for skjev hornhinne. Kan jeg ha på disse når jeg leser og sitter med pc også, eller bør jeg ta de av eller skaffe meg en lese/databrille? Er helt ny i denne brilleverdnen, så skjønner ikke så mye enda:)



Anonymous poster hash: 9148f...14a
Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp fått meg briller for nærsynhet. Jeg tror ikke styrken er veldig stor, og jeg har fått korreksjon for skjev hornhinne. Kan jeg ha på disse når jeg leser og sitter med pc også, eller bør jeg ta de av eller skaffe meg en lese/databrille? Er helt ny i denne brilleverdnen, så skjønner ikke så mye enda:)

Anonymous poster hash: 9148f...14a

Kommer helt ann på alderen din😊 om du er under 40 kan du bare beholde de på, du kan forsovidt det uansett, men du vil merke om det er ubehagelig. Det som skjer etter fylte 40 er at linsen i øyet ikke krommer seg like godt, så nærsynet kan bli litt anderledes. For noen skjer dette når de fyller 40, for andre 50. Så på det finnes ingen fasitsvar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...