AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei jeg sluttet på p-pillen for halvannen uke siden, og fikk mensen samme dag som siste pille(!) pleier alltid å gå 2-4 dager før jeg får mensen. Sluttet fordi jeg aldri husket å ta dem likevel, så vi går over til kondom til vi finner et annet alternativ. Men nå har jeg hatt mensen i godt over en uke! Pleier å ha den i 3-4 dager, og sånn var det før jeg begynte på pillen og. Fortsatt mensmurringer innimellom, normalt har jeg det den første og kanskje andre dagen av mensen. I går og i dag har det kommet veldig i rykk og napp, og mest blod på papiret når jeg er på do, kan komme en god del da, ikke så mye ellers (droppet tampong imorges siden jeg trodde det var over.. ). Igår hadde jeg og sambo til og med sex, og det var ikke noe blod da. Hva skjer? Er dette normalt når man slutter på pillen? Jeg vet at syklusene kan bli litt tullete, men trodde ikke at selve blødningen skulle bli rar. Gikk på Diane. Anonymous poster hash: fdf9e...385
tørkestativ Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 p-piller er jo et hormon preparat så det er ikke unormalt det det tar litt tid for syklusen din blir som før ville gitt det noen mnd hvertfall så stabiliserer det seg nok etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Det kan ta opptil et (!) år før syklusen stabiliserer seg etter hormonpreparater. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet, er jeg redd Anonymous poster hash: bd462...0f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå