Gå til innhold

rusmidler og sykdom, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei, jeg er en jente på 20 år som bor i Finnmark. Grunnen til at jeg nevner dette er for at legene jeg har vært hos i Finnmark (fastlege, kommuneleger, osv) ikke tar meg seriøst, uansett hvor mange ganger jeg kommer på legevakta eller til timer så sender de meg hjem igjen uten svar.

den 17.des 2014 bestemte jeg meg for å forandre på livet mitt og legge meg inn på avrusing etter å ha levd et liv fult av narkotika, alkohol, vold og sex siden jeg fylte 12. i tillegg til all angsten, nervene, depresjonene, selvmordstankene, osv (lista er lang) som de ikke tar meg seriøst på, så kan vi legge til alle andre sykdommene jeg har hatt de siste 2mnd som ikke er psykisk.. jeg har hatt diaré, spy syke, hodepine, ørebetennelse, lungebetennelse, virus, influensa, feber, osv..(lista er lang der å). jeg når aldri bli frisk før jeg blir syk igjen noe som begynner å bli ufattelig slitsomt.

jeg er klar over at livsstilen jeg har levd ikke akkurat har vært fra for helsa, men jeg har aldri brukt å være syk, jeg har alltid hatt et ok immunforsvar og det eneste jeg har vært plaget med er vel ørebetennelse og halsbetennelse.. men jeg vil da tro at nå som jeg har levd et rusfritt liv i noen mnd nå så burde ikke immunforsvaret bli verre?
det jeg da lurer på er om dere har noen tips å komme med? er det noe jeg kan gjøre? hvorfor er jeg syk hele tiden?
håper på raskt svar

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først av alt, gratulerer med et bra valg!:):duskedame:

Kroppen kan få mange reaksjoner på avrusning og sykdommer dessverre en av disse reaksjonene. Det kommerr seg nok når kroppen får stabilisert seg litt.

Anonymous poster hash: c2afa...93a

Skrevet

Først av alt, gratulerer med et bra valg! :):duskedame:

Kroppen kan få mange reaksjoner på avrusning og sykdommer dessverre en av disse reaksjonene. Det kommerr seg nok når kroppen får stabilisert seg litt.

Anonymous poster hash: c2afa...93a

takk for raskt svar! godt å høre det ikke varer for alltid! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...