AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 hva skal man si hvis man kun vil ha sex med en jente, hvordan ville du at mannen skulle si det Anonymous poster hash: ba896...7d9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 hva skal man si hvis man kun vil ha sex med en jente, hvordan ville du at mannen skulle si detAnonymous poster hash: ba896...7d9 Si det rett ut slik at jeg får muligheten til å springe fortest mulig. Anonymous poster hash: 5b112...c83 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Si det rett ut slik at jeg får muligheten til å springe fortest mulig.Anonymous poster hash: 5b112...c83 Da får du et nei som oftes Anonymous poster hash: ba896...7d9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Da får du et nei som oftesAnonymous poster hash: ba896...7d9 Ja? Synes du ikke kvinner har rett til å bestemme over egen kropp? De fleste ønsker ikke å bare ligge med en random dude. Og hvis du skal lure henne i tillegg med noen gode lines? Anonymous poster hash: 5b112...c83
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Ja? Synes du ikke kvinner har rett til å bestemme over egen kropp? De fleste ønsker ikke å bare ligge med en random dude. Og hvis du skal lure henne i tillegg med noen gode lines?Anonymous poster hash: 5b112...c83 Det kan være at hun vil selv og, men bare vet ikke hvordan hun skal si det.. Så hva skal jeg som en mann si Anonymous poster hash: ba896...7d9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Det å bare spørre "skal vi ha sex uten at det blir noe mer?" Er det mest avtennende som finnesAnonymous poster hash: 8e889...ba1
Flavio Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 hva skal man si hvis man kun vil ha sex med en jente, hvordan ville du at mannen skulle si detAnonymous poster hash: ba896...7d9 Akseptér at mange jenter ikke setter pris på at du bare vil ha sex'en. Unntaket er de som også vil ha det ukomplisert og "levva livet" en stund uten forhold akkurat nå. Å lete etter "det riktige å si" er bare tull. Å føre henne bak lyset ved å late som du vil noe mer bare for å komme under skjørtene hennes er råttent. Spør heller henne hva hun vil. En jente som kun vil ha sex, klarer som regel å si det.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Kan du ikke forklare at du ikke er ute etter noe seriøst? Er viktig at du er bestemt og ærlig om du bare er ute etter en å ha sex med. Som kvinne hadde jeg satt pris på om mannen sa ifra om dette tidlig. 😃 Er vondt å tro det skal bli noe mer når motparten har gått inn i forholdet med helt andre hensikter. Kan også tilføye at jeg ikke synes det er galt å bare ville ha sex, men som sagt, viktig at man er ærlig om det for å unngå å såre. Anonymous poster hash: f4722...3ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå