AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Hey! Har i noen år nå hatt en kul på kinnet, noen ca. fra øret. (ved Glandula Parotis). For noen uker siden oppdaget jeg at den hadde blitt større og synlig i speilt! Den kjennes tydeligere om jeg biter tenna sammen og er bevegelig når jeg slapper av. Og den gjør ikke vondt og den er ca. 2 cm. Gikk til legen og gikk henvisning til ultralyd time. Men legen hadde dårlig tid og jeg fikk egentlig ikke noe svar på hva det kunne være... Noen som har hatt noe lignende eller kjenner noe som har hatt det? Jeg setter utrolig stor pris på svar! :D Anonymous poster hash: c6247...f62 Anonymous poster hash: c6247...f62
mereo Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Men, du får sikkert svar fra legen også Har nemligen en som sitter på siden av kjeven, den kan fort bli stor hvis jeg har fått ett virus eller noe som ikke egentlig slår ut
minigirl Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Da endret legen til MR undersøkelse isteden for ultralyd.. Har det noe og si?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå