Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hey!

Har i noen år nå hatt en kul på kinnet, noen ca. fra øret. (ved Glandula Parotis). For noen uker siden oppdaget jeg at den hadde blitt større og synlig i speilt! Den kjennes tydeligere om jeg biter tenna sammen og er bevegelig når jeg slapper av. Og den gjør ikke vondt og den er ca. 2 cm.

Gikk til legen og gikk henvisning til ultralyd time. Men legen hadde dårlig tid og jeg fikk egentlig ikke noe svar på hva det kunne være... Noen som har hatt noe lignende eller kjenner noe som har hatt det?

Jeg setter utrolig stor pris på svar! :D


Anonymous poster hash: c6247...f62



Anonymous poster hash: c6247...f62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lymfeknute vil jeg tippe.

Skrevet

Takk for svaret! (:

Skrevet

Men, du får sikkert svar fra legen også :)

Har nemligen en som sitter på siden av kjeven, den kan fort bli stor hvis jeg har fått ett virus eller noe som ikke egentlig slår ut :)

Skrevet

Da endret legen til MR undersøkelse isteden for ultralyd.. Har det noe og si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...