AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Hvor mange av dere dasker partneren litt på stumpen? Eøler får en spank, under akten? Har er veldig godt og trygt og åpent forhold til mannen, og kunne tenke meg å prøve! Noe som bare pirrer litt, og er litt tabu. Ikke noe voldsomme greier, kvelertak eller blodutredelser... Men han er litt likegyldig og elsker helt vanlig sex, har aldri noe ønsker selv, men er med på alt! Jeg nyter jo mer når jeg vet han også nyter, ikke "bare gjør det". Ser for meg han gir meg et realt dask mens han står på knæ bak meg og stemningen kleines betraktelig! Anonymous poster hash: d1188...c4f
Ananas. Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Jeg tar gjerne imot. Men er han ikke komfortabel med det så er det bedre at han lar være. Finnes ikke noe godt over et halvhjertet forsøk, eller å vite at noen gjør noe de egentlig ikke ønsker, uansett hvor ufarlig det er. Du kan jo enten snakke med han om det, eller bare prøve å si at du vil han skal gjøre det en gang dere holder på.
PrinsesseNila Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Min tenning er avhengig av minst ett klaps (helst mange), samt gjerne litt lett kvelertak også 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Min tenning er avhengig av minst ett klaps (helst mange), samt gjerne litt lett kvelertak også dette Anonymous poster hash: ee9cf...ab9
Gjest DoubleOh Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Det handler jo litt om hva partner tåler, men å få klasket litt i ny og ne er ikke meg imot
Gjest Frank Slade Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Standard for min del. Er vel generelt litt hardhendt og liker å ha et godt grep. Liker også å tvinge hendene hennes bak ryggen eller holde de fast mot sengen. Kanskje et lett kvelertak (handler mer om en illusjon av dominans enn å faktisk kvele). Osv. For meg er dette vanlig vaniljesex. Regner meg for å være ganske kjedelig i senga.
Gorgonzola Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Her i huset er gjerne utsagnet "gleder meg til å få litt juling og bli satt på plass" helt normalt. Kvelertak er mer enn digg musikk, for å si det sånn. Og jeg stiller selvsagt opp. Endret 11. mars 2015 av Gorgonzola
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå