Gå til innhold

avskyr sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i et 15 år langt forhold og han var den første jeg hadde sex med. Den siste tiden vi var sammen hadde jeg sex uten å ha lyst. Han behandlet meg dårlig den siste tiden vi var sammen, kritikk og masse negativt, blikk som viste meg hvor håpløs jeg var, små stikk osv. Å ha sex med han føltes nedverdigende og fælt. Jeg var så glad da det ble slutt og jeg slapp å ha sex. Men jeg har fått problemer senere forhold og lurer på om det har en sammenheng eller er tilfeldig eller på grunn av at mennene er feil for meg.

Altså, helt i starten har jeg masse lyst og sexen er god. Men etter et halvt til et år så kommer den følelsen jeg hadde i det første forholdet mitt. En følelse av at mannen skal ha noe av meg. Jeg får en ekkel klaustrofobi-lignende følelse. Så etter hvert får jeg helt avsky mot sex og begynner å grue meg til å ha sex med mannen.

Han jeg er sammen med nå er en flott fyr, og jeg har ingenting vondt å si om han. Vi har ulike personligheter og det skaper en del konflikt. Jeg føler at disse konfliktene får frem den fæle følelsen beskrevet over. Betyr det bare at jeg har møtt feil mann, eller sliter jeg enda med noe gammelt? Har ikke stort behov for seksuell tilfredstillelse uten kjæreste, kanskje en gang i måned. Med ny kjæreste, gjerne 3-4 ganger i uka. Med langvarig kjæreste, sånn en gang i måned. Kanskje jeg bare har lav libido og det er på grunn av hans stadige tilnærmelser og min følelse av å være utilstrekkelig som gir avsky?

Anonymous poster hash: f88fd...d3d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i et 15 år langt forhold og han var den første jeg hadde sex med. Den siste tiden vi var sammen hadde jeg sex uten å ha lyst. Han behandlet meg dårlig den siste tiden vi var sammen, kritikk og masse negativt, blikk som viste meg hvor håpløs jeg var, små stikk osv. Å ha sex med han føltes nedverdigende og fælt. Jeg var så glad da det ble slutt og jeg slapp å ha sex. Men jeg har fått problemer senere forhold og lurer på om det har en sammenheng eller er tilfeldig eller på grunn av at mennene er feil for meg.

Altså, helt i starten har jeg masse lyst og sexen er god. Men etter et halvt til et år så kommer den følelsen jeg hadde i det første forholdet mitt. En følelse av at mannen skal ha noe av meg. Jeg får en ekkel klaustrofobi-lignende følelse. Så etter hvert får jeg helt avsky mot sex og begynner å grue meg til å ha sex med mannen.

Han jeg er sammen med nå er en flott fyr, og jeg har ingenting vondt å si om han. Vi har ulike personligheter og det skaper en del konflikt. Jeg føler at disse konfliktene får frem den fæle følelsen beskrevet over. Betyr det bare at jeg har møtt feil mann, eller sliter jeg enda med noe gammelt? Har ikke stort behov for seksuell tilfredstillelse uten kjæreste, kanskje en gang i måned. Med ny kjæreste, gjerne 3-4 ganger i uka. Med langvarig kjæreste, sånn en gang i måned. Kanskje jeg bare har lav libido og det er på grunn av hans stadige tilnærmelser og min følelse av å være utilstrekkelig som gir avsky?

Anonymous poster hash: f88fd...d3d

Jeg tenker du må skille to spørsmål fra hverandre: Er konfliktnivået så høyt at jeg vil ha et enklere forhold med en mann som er mer lik meg? Og; hvorfor får jeg klaustrofobi ved seksuelle tilnærmelser?

Jeg fikk en sånn følelse du beskriver etter en hendelse hvor jeg ble tvunget til sex. Det førte til mye fram og tilbake med ny kjæreste som prøvde seg, jeg som avviste, han som ble lei seg osv. Vi ble enige om at jeg skulle ta initiativet når jeg var klar for det, og at det ikke var slik at initativ var lik samleie. Jeg kunne derfor klå og prøve meg fram, for så å la det være med det. Neste gang kunne jeg gå litt lenger. Vi hadde samleie kort tid etterpå, og fortsatt er det sånn at det gjerne er jeg som tar initiativet, men jeg får ikke lenger klaus av at han gjør det.

Ellers mener jeg at 1 gang i måneden kanskje tyder på at du ikke vekker sexlysten din i så stor grad som du kunne ha godt av. Og til spørsmålet du stiller på slutten; jeg tenker at det er naturlig at seksuelle tilnærmelser blir betent for deg hvis du også føler at det er en slags anklagelse i tilnærmelsene om at dere ikke har hatt sex på lenge eller ligende.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare deg - men vær i allefall sikker på at det ikke er mannen sin oppførsel som gjør deg usikker - seksuelt og ellers. Synes ikke det høres noe ok ut med konfliktnivå og så denne ulikheten i sexlyst i tillegg.

Lykke til uansett :)

Anonymous poster hash: acc8a...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...