caroprins Skrevet 13. mars 2015 #21 Skrevet 13. mars 2015 Det er varmt men det går bra. Har vært i Hellas og Tyrkia i juli måned og det var verre. Det er tilgang til vann på bussen under hele turen og alle hotellene har aircondition. Lett sommertøy er det man trenger og så selges det sånne søte solparaplyer som kineserne selv bruker som beskyttelse.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #22 Skrevet 13. mars 2015 Godt å høre, caroprins Jeg er litt glad for at det er varmt også, når det først er sommer. Men blir det FOR varmt, er det ikke gøy... Jeg jobbet to uker i Hellas i juli et år, og da var det ca 40 hver dag. Var helt forferdelig!Anonymous poster hash: bdd44...e69
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #24 Skrevet 13. mars 2015 30 Men føler meg som 22 da Og må som regel vise leg Anonymous poster hash: bdd44...e69
Gjest Dorosseru Skrevet 13. mars 2015 #25 Skrevet 13. mars 2015 Godt åå høre Jeg er 23, men går godt overens med de fleste. Har en litt gammel sjel
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #26 Skrevet 13. mars 2015 Haha! Jeg går også godt overens med de fleste, og kan nok virke sosial, selv om jeg i aller høyeste grad er introvert, og trenger tid og rom rundt meg. Vurderer du å bli med? Syntes du programmet så spennende ut? gleder meg spesielt til den kinesiske muren, terrakottahæren og li-elven! Og shopping, og kinamat Anonymous poster hash: bdd44...e69
Gjest Dorosseru Skrevet 13. mars 2015 #27 Skrevet 13. mars 2015 Er introvert jeg også. Liker selvsagt å være sosial med vin og god mat ( hvis ikke ville jeg jo ikke vurdert en slik tur ) men jeg blir ikke panisk av å være alene. Har en samboer som jobber mye nattevakter, så kveldene og nettene tilbringes som oftest alene JEg har virkelig lyst til å bli med! Jeg har reist veldig lite iløpet av livet på opplevelsesreiser så denne turen ser så flott ut! Også Kina som er ett så vakkert land Jeg har jo nok penger på konto til å bli med , så jeg må bare bestemme meg. Elsker shopping, kinamat og gode opplevelser, og på en slik reise så får man jo virkelig sett masse av landet
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #28 Skrevet 13. mars 2015 Håper du blir med!! Men det er en stor avgjørelse, så ikke føl deg presset. Måtte tenke på det en stund før jeg bestemte meg. Men tror det også handler om at det liksom er forventet at jeg drar på tur med mann og barn. Ferier har alltid vært vanskelig for oss pga hans flyskrekk, og mitt ønske om å reise. Så jeg har vært på to sydenturer alene med lillegutt, og en tur med venninne med barn. Nå har jeg sagt til de fleste av de jeg omgås i hverdagen at jeg skal på tur alene, og det har blitt godt mottatt. De fleste forstår. Men noen sier at de ikke hadde klart seg uten barnet sitt i to uker, for meg går det helt fint. Han har jo pappaen sin. Og å dra til Kina med han ville ikke blitt det samme Anonymous poster hash: bdd44...e69
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #29 Skrevet 13. mars 2015 Jeg har ikke reist så mye på langturer jeg heller. Har vært i Thailand, og det er den beste turen noensinne! Det var med folkehøyskole, og i en gruppe med mange folk. Ikke noe sol og strandferie, men opplevelser. Håper vel litt å gjenskape det i Kina Ellers har jeg kun vært i syden og storbyer i Europa.Anonymous poster hash: bdd44...e69
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #30 Skrevet 13. mars 2015 Jeg syns det virker så deilig å ikke ha så mye ansvar, men bare dilte etter i en gruppe. Noen har bestemt hvor vi skal spise, når vi skal dra forskjellige steder, osv. Føler meg passet på, og kan konsentrere meg om å få mest mulig ut av opplevelsene. Er vel litt sliten av alt ansvaret som småbarnsmor Anonymous poster hash: bdd44...e69
Gjest Dorosseru Skrevet 13. mars 2015 #31 Skrevet 13. mars 2015 Ser den! Jeg har ikke barn, men har slitt med angst hele livet så det å ha en gruppe jeg bare kan vaggle med føles liksom litt ekstra trygt. Har ett ønske om å se mye mer av verden Har på en måte vært på gruppetur, og det var Hvite Busser-reisen i 9-klasse hvor man dro rundt i forskjellige konsetrasjonsleire. Det var en kjempeopplevelse og gikk jo veldig bra Og jeg gikk ikke overens med mer enn 2 stykker på den turen. Overlevde det også
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #32 Skrevet 14. mars 2015 Gleder meg skikkelig til shoppingen! Det er to fridager, så vidt jeg husker. En i Beijing og en i Shanghai. Og markedene høres utrolig spennende ut!! Noen av turistattraksjonene høres litt kjedelige ut, så mulig jeg dropper det, og heller shopper da også Skal dra ned med nesten tom koffert. Får begynne å spare opp lommepenger snart Anonymous poster hash: bdd44...e69
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #33 Skrevet 16. mars 2015 Håper du blir med!! Men det er en stor avgjørelse, så ikke føl deg presset. Måtte tenke på det en stund før jeg bestemte meg. Men tror det også handler om at det liksom er forventet at jeg drar på tur med mann og barn. Ferier har alltid vært vanskelig for oss pga hans flyskrekk, og mitt ønske om å reise. Så jeg har vært på to sydenturer alene med lillegutt, og en tur med venninne med barn. Nå har jeg sagt til de fleste av de jeg omgås i hverdagen at jeg skal på tur alene, og det har blitt godt mottatt. De fleste forstår. Men noen sier at de ikke hadde klart seg uten barnet sitt i to uker, for meg går det helt fint. Han har jo pappaen sin. Og å dra til Kina med han ville ikke blitt det samme Anonymous poster hash: bdd44...e69 Faktisk er Kina særeles barnevennlig. Det er vanlig å alltid ha med seg barna ut uansett tid på døgnet på resturanter o.l. Kinesere gir også inntrykk av å være genuint glad i barn. Anonymous poster hash: 209ed...6d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå