Gå til innhold

Hun stakk feil


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er innlagt på grunn av HG og på fredag stakk jordmoren en veneflon i armen min, det strålte nedover alle fingrene mine og gjorde helt grusomt vondt! har hatt vondt siden,ingen følelse i fingrene og det stråler nedover hvis jeg er borti området der hun stakk :( er det normalt?

Anonymous poster hash: 7d6e2...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt mange venefloner selv, pasientene mine har aldri hatt det problemet (selv om jeg har stukket feil) :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd noe sånt de gangene jeg har fått veneflon, jeg ville pratet med dem om jeg var deg.



Anonymous poster hash: 623a6...089
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt at helsepersonell ikke klarer å gjøre jobben sin, ja.

Anonymous poster hash: 9f338...ea9

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske normalt det du beskriver. Om hun stakk nærme en nerve, så er dette vanlig. IKKE godt, og veldig ubehagelig. Men det går over :)



Anonymous poster hash: bfb1e...6ba
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske normalt det du beskriver. Om hun stakk nærme en nerve, så er dette vanlig. IKKE godt, og veldig ubehagelig. Men det går over :)Anonymous poster hash: bfb1e...6ba

Ikke i alle tilfeller, en jeg kjente måtte operere pga ødelagt arm...

Anonymous poster hash: 9f338...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt at helsepersonell ikke klarer å gjøre jobben sin, ja.

Anonymous poster hash: 9f338...ea9

Det er normalt at ingen her i samfunnet gjør 100% riktig i jobben sin, hvorfor tror du vi har elendige veier, skoler og bygningsplanlegging.

Uansett kan du be om en nevrologisk sjekk av fastlegen eller en lege som er nevrolog, TS. :) I tilfelle en nerve er skadet. Nerver kan få seg et lite støkk så de svikter en periode. Selv har jeg sittet feil og klemt en nerve i låret så huden var totalt følelsesløs i et stort område i en måned, så kom følelsen tilbake. Nerven trengte visst bare litt tid på å komme seg.

Anonymous poster hash: 18de5...b1d

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er det slik at det ikke alltid er like lett å treffe blodårer, spesielt ikke når man er dehydrert.

Det du beskriver går som regel over men det er veldig ubehagelig. Om du trenger mye væske så hør med legene om fu kan få en mer varig tilgang, eks picc line:)

Anonymous poster hash: 95b93...fc6

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt at ingen her i samfunnet gjør 100% riktig i jobben sin, hvorfor tror du vi har elendige veier, skoler og bygningsplanlegging.

Uansett kan du be om en nevrologisk sjekk av fastlegen eller en lege som er nevrolog, TS. :) I tilfelle en nerve er skadet. Nerver kan få seg et lite støkk så de svikter en periode. Selv har jeg sittet feil og klemt en nerve i låret så huden var totalt følelsesløs i et stort område i en måned, så kom følelsen tilbake. Nerven trengte visst bare litt tid på å komme seg.

Anonymous poster hash: 18de5...b1d

Dessverre, men helsepersonell har en direkte påvirkning på liv, så det blir feil sammenligningsgrunnlag. Man dør ikke av å kjøre på en litt humpete vei, men man kan dø av sykepleiere som gjør feil.

Anonymous poster hash: 9f338...ea9

Skrevet

Det er normalt at helsepersonell ikke klarer å gjøre jobben sin, ja.

Jobben vår er å gjøre det beste vi klarer. Mer kan en ikke forlange. Noen ganger treffer vi, andre ganger ikke. Det er ingen som er 100% treffsikre.

  • Liker 4
Gjest Seajewel
Skrevet

Og nå angrer jeg på at jeg leste denne tråden, for nå blir venfloner skumle også... :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Og nå angrer jeg på at jeg leste denne tråden, for nå blir venfloner skumle også... :roll:

Venefloner er ikke skummelt. Men om du virkelig føler at sykepleieren ikke klarer jobben sin, så send inn en klage på vedkommende til ledelsen på avdelingen hennes med tidspunkt for når du var der/navnet hennes om du klarer å få tak i det osv.

Anonymous poster hash: a7f01...11a

Gjest Seajewel
Skrevet

Venefloner er ikke skummelt. Men om du virkelig føler at sykepleieren ikke klarer jobben sin, så send inn en klage på vedkommende til ledelsen på avdelingen hennes med tidspunkt for når du var der/navnet hennes om du klarer å få tak i det osv.

Anonymous poster hash: a7f01...11a

Jeg klager aldri på noe, holder heller stilt. Håper at TS får tilbake følelsen i handa si da.

Skrevet

Det høres ut som om de har truffet en nerve. Den kan være skadet, eller ødelagt.

Snakk med legen din om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...