lilletuss87 Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Du skal la den være i noen uker så du ikke får infeksjon etc i den.. Men etterhvert kan du ta på den når du dusjer
Gjest Unknown Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Du skal la den være i noen uker så du ikke får infeksjon etc i den.. Men etterhvert kan du ta på den når du dusjer Okei, når da ca? Tok den på onsdag!
Shinigami Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Fikk du ingen informasjon i studioet du tok piercingen hos? Er så lenge siden jeg selv tok piercing at jeg ikke husker selv, men er nok best at du lar den være mest mulig i fred litt til
lilletuss87 Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Du renser den nå hver dag eller? Det er veldig viktig, men ikke bruk fingrene. Bruk qtips. Lurt å bruke dr greve intimsåpe på piercingen i dusjen, og dette kan du gjøre allerede nå
Gjest Unknown Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Fikk du ingen informasjon i studioet du tok piercingen hos? Er så lenge siden jeg selv tok piercing at jeg ikke husker selv, men er nok best at du lar den være mest mulig i fred litt til Det kan godt hende jeg gjorde, men det har isåfall passert mine ører
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Da jeg tok fikk jeg med meg en A4 side med informasjon. Jeg skulle rense hver dag med saltvannsoppløsning og vaske med dr Greve i dusjen. Anonymous poster hash: 9d6da...ca6
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Den gangen jeg tok så skulle den renses morgen og kveld med klohexidin og ringen skulle beveges slik at den ikke grodde fast. Men pass på at du er ordentlig ren på hendene 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå