AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Hei ! Er veldig dårlig å føler jeg smågulper i munn. Men har en liten redsel for å spy så prøver å Unngå det. Er så redd for å bli kvalt :/ Er det mulig ? Har kastet opp 1 gang før da kom det av seg selv så hadde ikke noe valg. Men nå er jeg så dårlig at jeg vurderer å få det ut selv. Men redd for å få en matbit sittende fast i halsen. Råd ? Kanskje jeg kan drikke noe så jeg blir bedre i magen så jeg slipper trangen til å måtte kaste opp. Anonymous poster hash: ec987...ad3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Ekstremt lite sannsynlig med mindre du ligger på ryggen eller innhalerer kraftig mens du spyr. Prøv kanskje noe salt mat, som kjeks eller chips, og Cola eller eplejuice. God bedring! Anonymous poster hash: 959ec...000
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Hadde ekstremt angst for dette før, har fortsatt angst for å sette mat i halsen. Men så ble jeg gravid å spydde minst 8 ganger hver dag i mange mnd, det gikk alltid bra så nå er jeg ikke redd lenger bare å la det stå til, men sikkert godt å drikke litt så det kommer i en stor haug av seg selv! Anonymous poster hash: 5b5c4...f59 1
StineN Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Har kastet opp 15-20 ganger i dag. Det er nesten umulig å sette noe i halsen av det. Kreftene som brukes når du kaster opp er enormt kraftige.
Gjest avocadoen Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Du har fått matbitene ned halsen, så da får du den vel opp igjen Jeg har selv ikke noe særlig i mot å spy, men får røde prikker under øynene som varer i ca 1 uke etter jeg har spydd, og det er visst et utslett som kommer av at kroppen har vært under ekstremt stress, så kroppen min liker det ikke tydeligvis Jeg vil råde deg til å heller spise mat som ikke er så kvalmende, drikk vann eller eplejuice/farris enn å kaste opp, men om du må kaste opp så har du jo ikke noe valg og da må du ikke prøve og stoppe det
Gjest Chloe87 Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er syk og spydde tre ganger igår, jeg lever fortsatt! Sjansen for å bli kvalt er vel veldig liten med mindre du ligger på ryggen når du spyr. Maten du spyr opp har du jo allerede tygget og fått svelget ned hvis du skjønner, da klarer halsen å få det opp også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå