AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Er det noen her som har hatt sex på et offentlig sted og har lyst til å dele historien? Hvor var det? Var det stor fare for å bli fersket? Anonymous poster hash: e5b19...8de
For the ladies Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 I et skogholdt når jeg mellomlandet i hjembyen. Samboeren kom å hentet meg, kjørte til nærmeste skogholdt som ikke var lett å oppdrive i området. Hadde oss og tilbake på flyplassen for å fly videre. Rett etterpå når vi akkurat var på vei tilbake til bilen kom en liten gruppe gående, close call. Dette var vel i 6 tiden en ukedag på sommeren. Ikke så veldig givende egentlig, men hun var meget hypp på å se meg og var jo litt moro i form av spenningen, men sexen var ikke verdt 5 øre
Sylvari Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 I en bil parkert ved en motorvei, var på vei hjem, klarte ikke vente. Toalettet på ett fly, tacky, men må man så må man. Hotellheis en lørdagsnatt på hotell i paris også en gang til i hotellgangen på vei til rommet, men vi gikk inn en liten avlukker til der de hadde isdispensern, så var ikke akkurat midt i gangen. På kjøkkenet til sjefen under en jobbfest.. Det var vel det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 På kjøkkenet til sjefen under en jobbfest.. Jobber du sammen med kjæresten, eller var dette en kollega? Hvordan gikk dette til? Anonymous poster hash: e5b19...8de
Sylvari Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Jobber du sammen med kjæresten, eller var dette en kollega? Hvordan gikk dette til? Anonymous poster hash: e5b19...8de Var en fest hvor vi kunne ta med kjæresten eller en date.
StineN Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Mange steder. I bilen på en kirkegård, langs E6, langs veien, parkeringsplasser, over alt stort sett. I en lastebil på like mange steder. Alle steder i huset, på fest, ute i skogen, langs en gangvei, i et lekehus, barnehage, skole, butikk toalett. Stort sett overalt egentlig. Bortsett fra fly:P
Cashbah Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 En gang. Jeg dømmer folk som har hatt det, meg inkludert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå