AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har (desverre) bitt negler i all min levetid, omtrent... Har prøvd å slutte flere ganger, prøvd go'negl og diverse, men ingenting funker. Nå vil jeg virkelig slutte med dette å få lange, fine kvinnelige negler som jeg kan stelle å styre med. Hva er dine beste tips? Har du sluttet selv, og hvordan gjorde du det? Og ja, jeg vet det er ekkelt, så trenger ikke alle kommentarene om nettopp det... Anonymous poster hash: f2029...6c8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har alltid bitt negler, har klart å slutte i perioder men starter alltid igjen.. Det som funker for meg nå er å ha neglelakk på, alltid! Men problemet er jo at jeg biter av neglelakken istedet, men da er det bare å påføre ny, funker hvertfall delvis for meg.. Anonymous poster hash: 24916...9af 2
PatrickBateman_ Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Sier det samme som AB over meg, neglelakk! Eventuelt gele/akryl. Har bare hatt det selv en gang, så vet ikke helt om det kanskje sliter mer på neglene enn neglebiting...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Jeg bet negler til jeg var minst 25 år. Har prøvd Go'negl uten resultat. Men et lag neglelakk hjalp meg. Sørget for at jeg hadde neglelakk på hele tiden, på stygge små avbitte negler . Men det hjalp. Anonymous poster hash: e990a...567 1
Elendil Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Samme som mange over. Neglelakk. Eller så pleier jeg å lime på falske. Men varer stort sett bare en periode, også er det på'n igjen
Gjest Peanut Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Jeg pleide å bite negler ganske mye før egentlig, men så var jeg på besøk hos noen som hadde de fine neglene, og jeg så på mine egne og tenkte der og da at jeg skulle få like fine negler som denne personen. Kan hun, kan jeg. Sluttet på dagen med å bite. <_<
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har alltid bitt negler, har klart å slutte i perioder men starter alltid igjen.. Det som funker for meg nå er å ha neglelakk på, alltid! Men problemet er jo at jeg biter av neglelakken istedet, men da er det bare å påføre ny, funker hvertfall delvis for meg.. Anonymous poster hash: 24916...9af Akkurat det samme her! Passe på å alltid ha på "ny" neglelakk. Anonymous poster hash: e403d...b36
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Har hvert bitefri om man kan si det slik - I 3 mnd nå har klart maks 1 mnd tidligere. Denne gangen er det håp! Prøvde alt. Akrylnegler, greier fra apoteket Neglelakk, og plaster til og med Men ingenting hjalp. Folk kan fortelle meg hvor mye bakterier det ligger under neglene, men kunne ikke brydd meg mindre. Akryl ødela neglene. De ble så tynne å slitte, og brakk bare jeg blåste på de. Så var egentlig ikke før jeg fikk en reaksjon på bussen som endret det. Blikket å at jeg hørte hvor stygge å ekle neglene mine var at jeg ble flau og rett å slett skammet meg. Er 25 å har så stygge negler. Ble veldig påvirket. Så jeg bare bestemte meg for å slutte der å da, men det funket. Så hver gang jeg får lyst å bite så hakker jeg skikkelig på meg selv. Å minner meg selv om den episoden. Å er helt enig med de menneskene som reagerte. Når jeg ser andre med like stygge negler jeg hadde så forstår jeg det. Vil ha hendene mine fremme uten å skjemmes eller skjule dem. Vil bruke neglelakk uten at neglene er små som flis. Bare jeg skriver dette blir jeg irritert på meg selv ! Jeg nekter å bite. Sommeren kommer å skal endelig ha lakk på lange negler som er mine ! Neglelakk funket heller ikke. Fordi jeg bet på lakken også, og da så hvertfall alle at jeg var neglebiter :S Vel dette var min erfaring beklager om det ikke var til hjelp. Hadde ikke akkurat et godt råd å komme med, men da fikk du min historie ihvertfall PS - Kjenner mange som sluttet ved å bruke Gel faktisk Beskytter neglen å man har ikke lyst å bite når man vet det har kostet noen lapper! Anonymous poster hash: f5152...fd0
grrwaffmjau Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 Var ekstrem på neglebiting inntil jeg satte på negler i en salong. Hadde disse på i rundt 2mnd, og jeg hadde null interesse av å bite de. Når jeg tok de av var de naturlige neglene mine lange, og jeg hadde ikke noe behov for å bite lengre. I tillegg har jeg alltid på en fresh neglelakk, så jeg ikke blir "trigga"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå