AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Ja, hvordan er personligheten din? Kan starte med meg selv: Jeg er en litt forsiktig person, som har tendens til å bekymre meg litt for mye. Redd for å ta sjangser, og søker ofte trygghet. Er derimot bevisst på å utfordre meg selv, og tar noen ganger steg utfor komfortsonen min, selv om det ikke er altfor store steg. Klarer ikke helt å bli klok på om jeg er en introvert eller ekstrovert. Elsker å være sosial, og får mye igjen av å være med andre mennesker (kjente som ukjente), men trives også veldig godt i mitt eget selskap. Er veldig urban og liker det kulturelle bylivet har å tilby - føler meg feks. ikke hjemme med sekk på ryggen og ski på beina. Fyr løs Anonymous poster hash: 7311c...471
Thalassos Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Vi er veldig ulike, men samtidig like. Jeg kjenner meg igjen i det siste du skriver med å være soail, men trives i eget selskap, samt det å gå på tur og lignende. Bortsett fra det er jeg ikke så veldig forsiktig, men bekymrer meg for at noe skal skje meg selv eller noen jeg er glad i. Unngår sjelden en diskusjon, kan bli fort sint og engasjerer meg i "alt". Anser meg selv som en omsorgsfull og snill person med mye empati for andre, men er sjelden interessert i late som at jeg bryr meg hvis jeg ikke gjør det. Ellers vil jeg si at min beste egenskap er at jeg er familiekjær og veldig, veldig glad i dyr.
Gjest Cartman Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 De fleste vil beskrive meg som rolig og snill. Er mer introvert, enn ekstrovert. Blir sjeldent sinna, men når jeg først blir sinna så eksploderer det. Elsker dårlig humor. Trives veldig godt i eget selskap, men kan ofte være midtpunktet når jeg er med andre. Er ganske surrete og har dårlig orden. Tendens til tvangstanker. Sjekker en del ting for ofte og må sjekke tingen et visst antall ganger. Klager sjelden og liker ikke å motta hjelp. Skal alltid ha det siste ordet. Gir meg aldri i diskusjoner. Kan lese andres ansiktuttrykk og oppførsel. Vet derfor ofte hvordan jeg skal snakke til en ukjent person.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Vi er veldig ulike, men samtidig like. Jeg kjenner meg igjen i det siste du skriver med å være soail, men trives i eget selskap, samt det å gå på tur og lignende. Bortsett fra det er jeg ikke så veldig forsiktig, men bekymrer meg for at noe skal skje meg selv eller noen jeg er glad i. Unngår sjelden en diskusjon, kan bli fort sint og engasjerer meg i "alt". Anser meg selv som en omsorgsfull og snill person med mye empati for andre, men er sjelden interessert i late som at jeg bryr meg hvis jeg ikke gjør det. Ellers vil jeg si at min beste egenskap er at jeg er familiekjær og veldig, veldig glad i dyr. Kjære vene, vi er skummelt like :OAnonymous poster hash: ae177...268
Gjest gjestvest Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 - Sær - Seriøs - Barnslig - Har mye humor - Ikke redd for å gå mot strømmen - Omsorgsfull - Veldig lojal - Kan stoles på - Klønete - Hater mobbing og urettferdighet - Jentete - Elsker kjoler - Liker å erte. Helst gutter
Thalassos Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Kjære vene, vi er skummelt like :OAnonymous poster hash: ae177...268 Kanskje vi er søsken? (Beklager altfor mange skrivefeil og rare setninger i innlegget mitt, leste ikke over...)
Fjesdask Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Min personlighet er ganske nær perfekt, på linje med resten av meg. 2
Gjest gjestvest Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Nå så jeg hva jeg skrev, og det så ut som litt av en pytt i panne
Gjest Caress Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Eksentrisk, lunefull, egenrådig, observant, kreativ og kalkulerende, temmelig omgjengelig men tidvis fryktelig humørsyk, optimistisk, romantisk, noe hensynsløs, sta, og lojal.
kjøttmeis Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Hm, vi er ganske like på noen punkter. - Jeg er åpen, omsorgsfull og lojal. - Trives aller best i mitt eget selskap (men kan være sosial også). - Er barnslig og har tørr humor. - Jeg er klumsete, glemsk og litt usikker. - Trives best i stille og rolige miljø der jeg klarer å tenke, eller slappe av. - Er også musikalsk og kreativ. - Jeg tenker enten for mye, eller for lite. Tenker sjelden over det jeg skal si. Ord bare popper ut, og av og til har det ingen mening.
Gjest Nosoul Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 - Omsorgsfull/forståelsesfull - Åpen og ærlig - Lojal - Snill - Sta - Har nok av temperament, unnskylder meg lett - Liker å være sosial, men er aller mest glad i mitt eget selskap - Min store lidenskap er å hjelpe andre, samt musikk og foto
Leini Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er bryr meg om andre, er barnslig og veldig sta. Har relativt lang lunte, men blir jeg forbannet, bør du ta halen mellom beina og springe i motsatt retning! Er en mix mellom naiv og kritisk. Om man misbruker min tillitt, -du får de den ALDRI tilbake. Er du min venn, så har du meg i ryggen uansett. Jeg hater rykter og falske folk.
Kassiopeia Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 - Veldig omsorgsfull, sympatisk og samvittighetsfull. - Sta. - Høysensitiv og introvert. - Veldig følsom av meg, gråter lett. - Konfliktsky - Rolig. - Forsvinner lett i folkemengder da jeg blir veldig stille av meg, men blir veldig åpen og snakksom med færre mennesker. - Lojal - Langsint men er veldig tilgivende hvis noen ber om tilgivelse og sier unnskyld. - Alt for tilitsfull og dumsnill. - Lidenskapelig. - Er veldig glemsk. - Klønete. - På grunn av oppveksten min er jeg ganske pessimistisk, og har blitt fortalt av mine nærmeste at de synes jeg har et alt for negativt syn på livet. Så har jobbet med å bli mer optimistisk med årene.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 - Veldig omsorgsfull, sympatisk og samvittighetsfull. - Sta. - Høysensitiv og introvert. - Veldig følsom av meg, gråter lett. - Konfliktsky - Rolig. - Forsvinner lett i folkemengder da jeg blir veldig stille av meg, men blir veldig åpen og snakksom med færre mennesker. - Lojal - Langsint men er veldig tilgivende hvis noen ber om tilgivelse og sier unnskyld. - Alt for tilitsfull og dumsnill. - Lidenskapelig. - Er veldig glemsk. - Klønete. - På grunn av oppveksten min er jeg ganske pessimistisk, og har blitt fortalt av mine nærmeste at de synes jeg har et alt for negativt syn på livet. Så har jobbet med å bli mer optimistisk med årene. De første åtte passet meg på en prikk. Anonymous poster hash: 828c0...87c
MajorasMaske Skrevet 8. mars 2015 #16 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er en hyggelig, snill og engasjert person. Folk vil ofte beskrive meg som grei og inkluderende, da jeg ofte får med de som sitter for selv til å bli med på noe. Føler tiltross for at jeg er sosialt frampå at jeg er litt for konfliktsky og underdaning da jeg har en tendens til å gi meg altfor lett i diskusjoner og konflikter. Jeg sliter også med å si nei noe som egentlig irriterer meg veldig. Trivsel absolutt best i selskap med andre og er svært aktiv i diverse veldedighetsorganiasjoner. Jeg kan være litt rotete og stresset en gang i blandt og rote til arbeidsoppgaver, men jeg er absolutt ikke redd for å spørre om hjelp. Når det kommer til humor så ler jeg av det meste som ikke går utover andre. Ellers er jeg en ganske følsom person som lett kan overveldres av følelser. Kan for eksempel altfor lett begynne å gråte av triste filmscener og sånt
K.B.E Skrevet 8. mars 2015 #17 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er sjenert og rolig, men liker best å være sosial og elsker oppmerksomhet. Logisk tenking er en av mine sterke sider. Jeg er veldig snill og omtenksom. Liker å være kreativ. Jeg er modig, og kan gjerne utfordre meg selv med å gå ut av komfortsonen. Jeg er dårlig på å si fra om ting jeg ikke syns er greit. Jeg er en veldig drømmende person.
The Kitten Skrevet 9. mars 2015 #18 Skrevet 9. mars 2015 Jeg er eksremt utålmodig og kan være ganske hissig av meg. I tillegg gir jeg fort opp hvis jeg ikke får til noe på første forsøk. Dette er mine mest negative sider. På en annen side er jeg forståelsesfull og til å stole på. Jeg forteller ALDRI hemmeligherer.
WubWub Skrevet 9. mars 2015 #19 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Tja. Det mest dekkende ordet vil nok være enten spesiell eller eksepsjonell. Nå sikter jeg ikke til den der "unik som et snøvflak akkurat som alle andre" for jeg ER faktisk eksepsjonell på alle mulige måter. så dagdrømmer jeg ofte, da gjerne om å være president, diktator, general, mafia boss eller noe i den duren. det er derfor jeg elsker lese historie og om erobringer, kriger og store personligheter som har underlagt seg andre mennesker og nasjoner. Glad i oppmerksomhet, liv og røre. Er kanskje bittelitt selvsentrert, bryr meg ikke noe særlig om andre sine meninger eller følerier - det eneste som er viktig for meg er meg selv. For å illustrere : Husker en hendelse på en kafe hvor ei gammel skrøpelig dame mista krykkene sin på gulvet å strevde og med å plukke de opp igjen, det tok a 5 minutter mens jeg stod bak hu i køen ganske så irritert over at det tok så lang tid. når det endelig var min tur sa mannen bak kasse høy ut i kafen så alle hørte det "det slo deg ikke at du kunne hjulpet damen foran deg da? du så vel hu var dårlig til bens". da kjente jeg det begynte å koke inni meg av sinne så jeg gikk bare ut, det var vel ikke min feil eller problem hu var dårlig til bens, om hu ikke greier holde styre på krykkene sine så burde hu da strengt tatt skaffe seg rullator. senere på dagen fortalte jeg historien til ei venninde, historien jeg da fortalte var kanskje litt polert i kantene for at det skulle høres litt mer spiselig ut - jeg sa jeg ikke turte plukke opp krykkene pga sosial angst og at jeg følte meg ydmyket av å bli hyla på av den usympatiske mannen bak kassa. Venninda mi kunne selvfølgelig forsikre meg om at jeg burde ikke skamme meg eller være noe trist for jeg slet jo tross alt av sosial angst. Hehe måtte le litt for meg selv når a sa det, skamme meg du liksom lol. Det hadde jeg ikke gjort uansett men var greit å høre hu støtte å fortelle hvor flott jeg er. Jeg fiska egentlig ikke ute etter komplimenter ville bare ventilere for han mannen bak kassa provoserte meg noe inn i helvete. må si jeg godtet meg enormt når den kafeen gikk konkurs for 1 måned siden. det måttes feires så det jeg gjorde var at jeg gikk ned dit på kveldstid å pissa ned døra sporet vist litt av der, tilbake til meg som person : hyggelig fyr, ganske intelligens, besitter enorme kunnskaper, leser andre menneskers som en åpen bok med mindre de ikke eier følelser, er kanskje ikke 100% ærlig 100% av tiden men hvem er vel det? om jeg høres ut som et flott awesome fyr så er det bare å sende PM så kan vi bli kjent har allerede mange fans her inne men har ikke noe imot å få flere. så har jeg jo noen få haters også, men det tror jeg kommer av at de har mindreverdighetskomplekser og er sjalu eller misunnelig siden jeg er så uendelig råere enn de er. Endret 9. mars 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #20 Skrevet 9. mars 2015 Sur.Anonymous poster hash: 51769...815 Anonymous poster hash: 2154d...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå