Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat det siste der skjedde med oss da vi var på Mallorca med Ving, så unikt for Apollo er det ikke. Rakk flyet med drosje i og med at det var flyttet 2 timer fram og ikke 10, lærte å skjekke dagen før da ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi planlegger en liten sydetur til våren, og har begynt å se på mulige reisemål (kategori; barnevennlig og nært stranden).

Har bl.a fått en katalog fra Apollo reiser. Noen som har erfaring med dem? Selv har jeg aldri hørt om dem :-? .

Ser på prisene at de ligger litt under de andre selskapene, men de har også trukket fra måltid på flyet + buss fra flyplass og til hotellet (så da går det sikkert opp i opp vil jeg tro).

Jeg reiste med Apollo til Algarvekysten nå i slutten av august og hadde en fantastisk tur. Likte veldig godt at man ikke blir nedrent med besøk av turguidene, men samtidig så hadde vi 3 eller 4? muligheter pr uke til å oppsøke dem på strandrestauranter eller et annet hotell tvers over veien for det jeg var på. De er et kjent reiseselskap på linje med Startour, Ving osv, men har vel tidligere spesialisert seg mer mot greske destinasjoner mener jeg å huske, så kanskje derfor du ikke har hørt om dem?

Reiste med Apollo til Hellas i sommer. Hotellet og turen gikk greit. Det jeg reagerte på var at vi fikk ingen som helst info fra reiselederen underveis, da mener jeg info om forskjellige turer og hjemreise! Selv ikke etter at vi sa ifra om at vi gikk glipp av et cruise pga manglende info fikk vi vite mer om hjemreisen. Vi fikk ikke evalueringsskjema på slutten av turen engang.

Evalueringsskjema blir ikke utdelt av Apollo, du vil få det på mail dersom du har oppgitt mailadressen din (sjekk eventuelt at den ikke har havnet i spamfilteret) eller du finner det på apollo sin hjemmeside under din reise.

Skrevet

Jeg kom nettopp hjem etter en tur til Mallorca med Apollo. Har ingenting å klage på. Turen tilsvarte forventningene. At Apollo har kjøpt opp billige leiligheter stemmer ikke. Jeg hadde en flott leilighet med havutsikt.

Jeg har også tidligere reist med Apollo til Mallorca uspesifisert. Fikk også da flott hotell.

Har også reist med dem til Portugal. Også da innfridde de forventningene.

På hotellene har de lagt en perm i nærheten av resepsjonen, på samme måte som de fleste andre reiseselskap. Der står det man trenger å vite. Også når bussen henter en for hjemreise. Ellers har de trefftider på enkelte hotell, så det skal ikke være noe problem å komme i kontakt med dem. På bussen til hotellet ble det utdelt en del informasjon, blant annet et visitkort med telefonnummer hvor de kan nås.

Så jeg er altså veldig fornøyd med Apollo, og reiser gjerne med dem igjen.

Gjest Chrissy82
Skrevet

Reist masse med apollo jeg og.. flere forskjellige steder.. jeg har ikke noe vondt å si om dem egentlig.. kan anbefale å reise med apollo..

Skrevet

Enigma, du svarer på spørsmål som ble stilt for fire år siden... :ler:

Jeg har reist med Apollo flere ganger selv, forresten. Fornøyd hver gang!

Skrevet

Brukt Apollo 2 ganger - og for siste gang.

Alt er greit om alt er greit..

Men ved reklamasjon som vi var borte i for 2 år siden møtte vi en vegg i organisasjonen her i Oslo. Det var ingen velvillighet, absolutt og overhode ikke.

Så ved raklamasjon; skulle gjerne hørt andres erfaringer.

Apollo endret sin beskrivelse av leiligheten fra når vi bestilte til vi skulle reise. Fra terrasse til "delt uteplass", hva nå det måtte være... Hadde vi ikke printet ut beskrivelsen fra bestillingstidspunkt, hadde vi ikke kommet noen vei.

Vi fikk pengene tilbake etter mange runder og omstendelige brev, men ingen innrømmelse av feil eller beklagelse.

Håp på en flott tur, da er alt velstand...

Skrevet
Enigma, du svarer på spørsmål som ble stilt for fire år siden... :ler:

Jeg har reist med Apollo flere ganger selv, forresten. Fornøyd hver gang!

Beklager ;) Jeg sjekket ikke datoen på første innlegget så nøye ettersom 2 gjester foran meg hadde svart på spørsmålet. Burde jo egentlig tenkt på det, ettersom det er uhorvelig mange gjester som drar opp eldgamle tråder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...