Redhead Skrevet 15. august 2004 #1 Skrevet 15. august 2004 Vi planlegger en liten sydetur til våren, og har begynt å se på mulige reisemål (kategori; barnevennlig og nært stranden). Har bl.a fått en katalog fra Apollo reiser. Noen som har erfaring med dem? Selv har jeg aldri hørt om dem :-? . Ser på prisene at de ligger litt under de andre selskapene, men de har også trukket fra måltid på flyet + buss fra flyplass og til hotellet (så da går det sikkert opp i opp vil jeg tro).
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Vi reiste med Apollo til Samos for to år siden. De har flere byråer i Skandinavia så reiselederen trenger ikke være norsk, men det spiller forsåvidt ingen rolle. Hun som var med oss var svensk og meget arrogant. Det som irriterte oss var at beskrivelsen av "hotellet" ikke stemte med virkeligheten. Vi bodde på bakkeplan med en tre meter høy mur rundt -i annonsen stod det leil. med markterasse... I resepsjonen (som nesten aldri var betjent) satt en eldre dame som omtrent ikke snakket engelsk. Synes forsåvidt ikke at de er værre enn Saga som vi reiste med for 5 år siden. Eneste selskap vi har vært bortimot 100% fornøyd med er Pyramidene.
Rufus Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Vi har reist med Apollo til Hellas, Egypt og Tyrkia og vært fornøyd med dem på alle stedene, vi... Ikke hverken bedre eller værre enn noen av de andre vi har reist med (Startour, Saga, Ving)... Jo forresten - vi hadde en fantastisk flott guide fra Apollo i Tyrkia....men tror det hadde mer med henne som person å gjøre enn selskapet hun jobbet for... Det at de har trukket fra mat og buss har også fler av de andre reiseselskapene gjort (iallefall Ving og Saga)...
Suzy Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Har resit med Apollo til Hellas og er veldig fornøyd. Ikke verre eller bedre enn noen annen, rett og slett :-)
Gjest Yoni Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 Har resit med Apollo til Hellas og er veldig fornøyd. Ikke verre eller bedre enn noen annen, rett og slett :-) Jepp.
Mona Skrevet 17. august 2004 #6 Skrevet 17. august 2004 Ikke bestill hvis det bare er "tegning" av hotellet/bassenget el.l. som skal komme. Du kan ikke regne med det er ferdig til du skal dra!
leila Skrevet 19. august 2004 #7 Skrevet 19. august 2004 Har hørt at Apollo har "kjøpt" opp de leilighetene som ligger dårligst til på hotellene rundt omkring. Kanskje derfor de ligger lavere i pris Men dette er jo rykter.... en fjær kan bli til ti høns :o
IdaC Skrevet 20. august 2004 #8 Skrevet 20. august 2004 Vi reisete med apollo i år. Det som skulle være 5 stjerners hotell, holdt ikke for 4 stjerner engang. Elendig mat, elendig service elendig rengjøring. Det samme skjedde oss for 2 år siden da vi reiste med dem til Fuerteventura. Så enten så hadde vi "bad luck", eller så er dem ikke til å santse på...
IdaC Skrevet 24. august 2004 #10 Skrevet 24. august 2004 Det var i Tunisia, i Hammamet og den heter Vinci Taj Sultan
ringblomst Skrevet 10. oktober 2004 #11 Skrevet 10. oktober 2004 Reist med Apollo tre ganger til Hellas, og har vært godt fornøyde hver gang. To av gangene reiste vi uspesifisert med en viss garantert standard (Apollo Budget?). Kan godt reise med dem igjen .
Angelica Skrevet 12. oktober 2004 #12 Skrevet 12. oktober 2004 De fleste selskapene tar vel nå ekstra betalt for mat på flyet og buss til hotellet. Har reist med Apollo en gang, uspes. til Mallorca. Kjempefornøyd, kom på 4 stjerners hotell. Reiser gjerne med dem igjen!
Sofia Skrevet 12. oktober 2004 #13 Skrevet 12. oktober 2004 Reiste med Ving til Tyrkia i juli i sommer og med Apollo til Kreta i august. Merket overhodet ingen forskjell på de to. Det er vel ingen turoperatører som har inkludert måltid på fly og buss tur/retur hotellene lengere. Det hadde iallefall ikke noen av de ovennevnte. Jeg tror ikke det er så stor forskjell på noen av de reiseoperatørene som opererer på det norske markedet idag. Jeg har reist med Ving, Saga, Startour og Apollo og oppleggene er alltid lik. Merket som sagt ikke noe forskjell i sommer iallefall.
hilli Skrevet 12. oktober 2004 #14 Skrevet 12. oktober 2004 Reiste med Apollo til Hellas i sommer. Hotellet og turen gikk greit. Det jeg reagerte på var at vi fikk ingen som helst info fra reiselederen underveis, da mener jeg info om forskjellige turer og hjemreise! Selv ikke etter at vi sa ifra om at vi gikk glipp av et cruise pga manglende info fikk vi vite mer om hjemreisen. Vi fikk ikke evalueringsskjema på slutten av turen engang.
aline Skrevet 12. oktober 2004 #15 Skrevet 12. oktober 2004 jeg reiste med Apollo til Mykonos for noen år siden, de er vel "kjent" for gode priser spesiellt til Hellas(?) Vi var veldig fornøyd med dem, vi fikk det hotellet vi ønsket selvfølgelig, det var bra kvalitet på hotellet (som lovet) og rommet vi fikk var bra, og vi kunne byttet om det hadde vært gæli. det var gode og oppdaterte informasjonstavler fra dem på hotellet, hvor det stod om turer, og det var også ett møte hvor de fortalte om ting som ville skje fremover + annet. synes guider og til/fra flyplass var bra, det er stort sett det jeg bruker reisebyrå til, så lenge ikke noe går galt underveis. var fornøyd og bruker dem gladelig igjen neste tur til hellas.
Himmelblå Skrevet 13. oktober 2004 #16 Skrevet 13. oktober 2004 Reiste til kreta med apollo for noen år siden, var like fornøyd med de som de andre reiseoperatørene jeg har reist med tidligere. er kanskje ikke så godt kjent i norge enda, men de har solgt reiser i sverige i mange år så de er et veletablert firma
Leo Skrevet 13. oktober 2004 #17 Skrevet 13. oktober 2004 Har reist med Apollo mange ganger og siden jeg/vi aldri har brydd oss om annet enn hotell og fly (-pris), har dette vært helt greit! Guidene har jeg sant og si ikke sett mye til, men det har vært etter eget ønske.
Armonia Skrevet 13. oktober 2004 #18 Skrevet 13. oktober 2004 Vi reiste til Portugal med Apollo nå i September, har også reist med de til Kreta før. Vi har iallefall vært fornøyd, både med hotell og flyreise. Det var med en guid på bussen fra flyplassen til hotellet og han kom med masse nyttig informasjon. Har også reist med Ving og Saga, og kan ikke si jeg synes det har vært noe annerledes.
Gjest Samba Skrevet 13. oktober 2004 #19 Skrevet 13. oktober 2004 Apollo er turoperatøren for de som ikke trenger hjelp til absolutt alt når de er ute å reiser. De har værtfall guider på de fleste busser fra flyplassen, og der skal de gir godt informasjon om hvor gjestene kan treffe guidene under ferien. De satser på telefonservice fremfor å besøke alle hotell hver dag. Har du behov for å se en reiseleder på ditt hotell hver dag, kan du reise til f.eks et Sunwing anlegg. Apollo har forstått at gjestene er blitt vant til å reise, og blitt mer selvstendige. Reiseleder kan ha en dårlig dag de også , og om de ser trøtte ut, så kan det være at de har jobbet 12 timer i strekk, før de møtte deg :-). Selv har jeg flere års erfaring som reiseleder for nettopp dette selskapet.
Gjest Gjest_Isabell_* Skrevet 30. august 2008 #20 Skrevet 30. august 2008 Eg reiste med apollo for 3 uker siden. Vi var en vennegjeng som skulle til bulgaria å avslutte sommerferien med en syden tur. Vi bestilte fly biletter med apollo, for di var di billigste vi fann som gikk direkte. Flyet var heilt greit, og var fornøyde med flyselskapet heilt til vi skulle heim. vi kom på flyplassen 3 timer før og der fikk vi beskjed om at flyet hadde flydd 10 timer før det skulle, og at det neste flyet som gikk var om to dager, der sto vi uten penger og noen plass og bo. Så vi ringte til flyselskapet, og der fikk vi beskjed om at det var våres feil, for vi skulle ringt 24 timer før for å høre om di hadde endret tider. (greit, det sto i kontrakta, men den var på 5 sider og dette sto på den 4 siden). Så di sa at vi måtte dra til sunny beach, og se om det var ledig biletter. (sunny beach er 1 time unna den flyplassen vi var på.) Vi måtte betale 3000 ekstra fordi vi ikkje hadde sett at vi måtte ringe 24 timer før. Ditta var kun fordi vi hadde bestilt fly uten hotell. så pass på, flybiletten din kan fort bli 3000 dyrere enn det du hadde reinet med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå