Gå til innhold

Hull i tennene


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et problem. Har noen hull i tennene som begynner å verke litt.Men jeg har ikke råd! Har knapt nok penger til mat og husleie. Må jeg virkelig ta opp lån med banken?? Vil ikke spørre familie og venner, har allerede gjeld til de...Hva Gjør man?

Anonymous poster hash: 6a24c...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du student så har mange universitet og høyskoler en ordning hvor du får refundert deler av tannlegeregningen.

Skrevet

Hvis du bor i Oslo kan du bestille time på Tannlegehøyskolen. Er mye billigere der.

Skrevet

Du kan avtale nedbetaling hos tannlegen. De fleste tannleger vil jeg tro går med på det.

Husk at det blir dyrere jo lengre du venter!

AnonymBruker
Skrevet

Ring rundt til tannklinikker og me om pris. Det er gjerne ikke så dyrt som man tror. Deretter kan du under søke hos NAV, som andre har foreslått.



Anonymous poster hash: 38651...50d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...