AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har et problem. Har noen hull i tennene som begynner å verke litt.Men jeg har ikke råd! Har knapt nok penger til mat og husleie. Må jeg virkelig ta opp lån med banken?? Vil ikke spørre familie og venner, har allerede gjeld til de...Hva Gjør man?Anonymous poster hash: 6a24c...4cd
The Kitten Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Er du student så har mange universitet og høyskoler en ordning hvor du får refundert deler av tannlegeregningen.
PineNut29 Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Hvis du bor i Oslo kan du bestille time på Tannlegehøyskolen. Er mye billigere der.
skruf Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Du kan avtale nedbetaling hos tannlegen. De fleste tannleger vil jeg tro går med på det. Husk at det blir dyrere jo lengre du venter!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Ring rundt til tannklinikker og me om pris. Det er gjerne ikke så dyrt som man tror. Deretter kan du under søke hos NAV, som andre har foreslått. Anonymous poster hash: 38651...50d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå