MarinaC Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Etter intens diskusjon med svigers ang Mesternes mester; reiser deltagerne virkelig hjemme etter utslåelse, også tilbake til finalen? Og er de virkelig der i 10 uker? Noen som vet sikkert?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Det tviler jeg på. Har de en uke fri da liksom? Anonymous poster hash: 0ba89...bc0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Tror det spilles inn i løpet av 3 uker.Anonymous poster hash: 1eb97...f4d
Sol79 Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Står i intervju med Mette Solli at hun var borte fra dattera i 10 uker.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Selvsagt er de ikke borte i to og en halv måned!! Innspillingen tar naturligvis langt kortere tid enn tidsrommet den blir sendt på TV. Hver "uke" har de et par øvelser, som de naturligvis gjennomfører på et par dager. Anonymous poster hash: b6065...388 2
Gjest Margit Spat Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Står i intervju med Mette Solli at hun var borte fra dattera i 10 uker. Jeg har bare lest intervjuet med henne i Dagbladet, og der står det ikke at hun var borte i ti uker. Det står at hun var borte fra datteren i "flere uker", og det står i tillegg noe slikt som at "i de ukene innspillingen varte ..." Jeg mener å ha lest tidligere at innspillingen varer i ca en måned.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Etter intens diskusjon med svigers ang Mesternes mester; reiser deltagerne virkelig hjemme etter utslåelse, også tilbake til finalen? Og er de virkelig der i 10 uker? Noen som vet sikkert? Hvorfor lurer du på hvor lenge de er borte? Tenker du å melde deg på? Anonymous poster hash: b6065...388 2
Example Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Tipper de var der ganske nøyaktig tre uker. Et par dager per episode + et par døgn med forberedelser, avslutningsfest o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå