AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article1518780.ece En fotograf som reiser verden rund og fotograferer helt vanlige vakre mennesker. Hvem synes du er penest av disse? Jeg synes hun brasilianske som sitter i en stol med gul vegg, og så synes jeg hun kineseren med perlekjedet var ekstremt vakker (dog først ved andre, eller kanskje til ig med tredje, øyekast).Anonymous poster hash: 05bbc...951
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Brasilianske her og, selv om jeg foretrekker lysere jenter sånn skjønnhetsmessig. Anonymous poster hash: 8d6c4...6b7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Synes alle var helt utrolig vakre, men det er hun fra San Francisco som står ut for meg, jeg er svak for rødt hår og fregner Anonymous poster hash: fca72...92a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Georgia. Anonymous poster hash: 6477e...63a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Romania Signerer den. Men hun ser ut som hun er på vei til en begravelse... Anonymous poster hash: 0b010...c8c
Gorgonzola Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Tror dere misforstår. Noroc sin ambisjon var IKKE å lage en skjønnhetskonkurranse om "hvem er penest"? som dere, og andre, skal sitte å stemme (og deretter krangle) over. Hennes misjon er intet annet enn å fotografere og dokumentere kvinnelig skjønnhet på tvers av land og kulturer. Og det er intet mindre enn digg, fornuftig, viktig og riktig. Jeg heier på henne og benytter anledningen til å applaudere kvinners generelle skjønnhet som ikke verken må måles eller sammenlignes med andre(s). De er smellvakre, alle sammen, på hver sin måte. Endret 7. mars 2015 av Gorgonzola 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Ingen andre som synes hun fra Kina var pen?Anonymous poster hash: 05bbc...951
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 Ingen andre som synes hun fra Kina var pen?Anonymous poster hash: 05bbc...951 Absolutt ikke men smaken er som baken!!Anonymous poster hash: c0c8b...3f3
WubWub Skrevet 7. mars 2015 #13 Skrevet 7. mars 2015 Syntes alle var vakre på hver sin måte. Har ikke noe interesse av å rangere de, det er heller ikke formålet til fotografen.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #14 Skrevet 7. mars 2015 http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article1518780.ece En fotograf som reiser verden rund og fotograferer helt vanlige vakre mennesker. Hvem synes du er penest av disse? Jeg synes hun brasilianske som sitter i en stol med gul vegg, og så synes jeg hun kineseren med perlekjedet var ekstremt vakker (dog først ved andre, eller kanskje til ig med tredje, øyekast).Anonymous poster hash: 05bbc...951 Iran. Anonymous poster hash: f699c...782
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #16 Skrevet 7. mars 2015 Tror dere misforstår. Noroc sin ambisjon var IKKE å lage en skjønnhetskonkurranse om "hvem er penest"? som dere, og andre, skal sitte å stemme (og deretter krangle) over. Hennes misjon er intet annet enn å fotografere og dokumentere kvinnelig skjønnhet på tvers av land og kulturer. Og det er intet mindre enn digg, fornuftig, viktig og riktig. Jeg heier på henne og benytter anledningen til å applaudere kvinners generelle skjønnhet som ikke verken må måles eller sammenlignes med andre(s). De er smellvakre, alle sammen, på hver sin måte. Åååååå, så lei jeg er av sånne svar i trådene.... Det har da ingen ting å si hva hennes intensjoner er!Anonymous poster hash: 05bbc...951 2
Tibbie Skrevet 8. mars 2015 #20 Skrevet 8. mars 2015 Oj, her var det mange vakre kvinner. Her tror jeg kvinnen fra Tbilisi, hun i regnskogen og kanskje brasilianeren er mine favoritter. Men alle er ganske pene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå