Gå til innhold

Hvem av disse kvinnene er vakrest?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article1518780.ece

En fotograf som reiser verden rund og fotograferer helt vanlige vakre mennesker.

Hvem synes du er penest av disse?

Jeg synes hun brasilianske som sitter i en stol med gul vegg, og så synes jeg hun kineseren med perlekjedet var ekstremt vakker (dog først ved andre, eller kanskje til ig med tredje, øyekast).

Anonymous poster hash: 05bbc...951

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brasilianske her og, selv om jeg foretrekker lysere jenter sånn skjønnhetsmessig.

Anonymous poster hash: 8d6c4...6b7

AnonymBruker
Skrevet

Synes alle var helt utrolig vakre, men det er hun fra San Francisco som står ut for meg, jeg er svak for rødt hår og fregner :)

Anonymous poster hash: fca72...92a
AnonymBruker
Skrevet

Georgia.

Anonymous poster hash: 6477e...63a
Skrevet

Står mellom Georgia og Brasil.

AnonymBruker
Skrevet

Cuba

Anonymous poster hash: 45a77...083
AnonymBruker
Skrevet

Signerer den. Men hun ser ut som hun er på vei til en begravelse... :(

Anonymous poster hash: 0b010...c8c

Skrevet (endret)

Tror dere misforstår. Noroc sin ambisjon var IKKE å lage en skjønnhetskonkurranse om "hvem er penest"? som dere, og andre, skal sitte å stemme (og deretter krangle) over. Hennes misjon er intet annet enn å fotografere og dokumentere kvinnelig skjønnhet på tvers av land og kulturer. Og det er intet mindre enn digg, fornuftig, viktig og riktig. Jeg heier på henne og benytter anledningen til å applaudere kvinners generelle skjønnhet som ikke verken må måles eller sammenlignes med andre(s). :klappe: De er smellvakre, alle sammen, på hver sin måte.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre som synes hun fra Kina var pen?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre som synes hun fra Kina var pen?Anonymous poster hash: 05bbc...951

Absolutt ikke men smaken er som baken!!

Anonymous poster hash: c0c8b...3f3

Skrevet

Syntes alle var vakre på hver sin måte. Har ikke noe interesse av å rangere de, det er heller ikke formålet til fotografen.

AnonymBruker
Skrevet

http://www.klikk.no/kvinneguiden/mote/article1518780.ece

En fotograf som reiser verden rund og fotograferer helt vanlige vakre mennesker.

Hvem synes du er penest av disse?

Jeg synes hun brasilianske som sitter i en stol med gul vegg, og så synes jeg hun kineseren med perlekjedet var ekstremt vakker (dog først ved andre, eller kanskje til ig med tredje, øyekast).

Iran.

Anonymous poster hash: f699c...782

Skrevet

Nummer 2, 3 og de to siste.

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere misforstår. Noroc sin ambisjon var IKKE å lage en skjønnhetskonkurranse om "hvem er penest"? som dere, og andre, skal sitte å stemme (og deretter krangle) over. Hennes misjon er intet annet enn å fotografere og dokumentere kvinnelig skjønnhet på tvers av land og kulturer. Og det er intet mindre enn digg, fornuftig, viktig og riktig. Jeg heier på henne og benytter anledningen til å applaudere kvinners generelle skjønnhet som ikke verken må måles eller sammenlignes med andre(s). :klappe: De er smellvakre, alle sammen, på hver sin måte.

Åååååå, så lei jeg er av sånne svar i trådene.... Det har da ingen ting å si hva hennes intensjoner er!

• Liker 2
Skrevet

Bilde nummer 3 og rumeneren (med rødt hodeplagg)

Skrevet

Amazonas

Skrevet

Oj, her var det mange vakre kvinner.

Her tror jeg kvinnen fra Tbilisi, hun i regnskogen og kanskje brasilianeren er mine favoritter. Men alle er ganske pene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...