Gå til innhold

Å komme over en ulykke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For snart 2 uker siden havnet jeg i en ulykke. Jeg hadde flaks og det gikk forholdsvis bra, men jeg kunne ha blitt veldig skadet.

Jeg tenker mye på dette, det som kunne ha skjedd.

Hvordan går jeg videre? Vil det gå over av seg selv med tiden, eller burde jeg aktivt gjøre noe?

Anonymous poster hash: d77ac...cff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor mye det plager deg, om det plager deg veldig kan vel samtale med lege være noe? Kanskje videre til terapi?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være lurt å snakke med noen om du merker at dette er noe du kverner mye på.

Jeg var i en bilulykke for noen år tilbake, og det tok meg et par år før skrekken slapp taket. Det var som om hjernen min ble omprogrammert, for hver gang jeg havnet i en tilsvarende situasjon som bilulykken (sving, bil i høy fart som kom mot) ble jeg helt iskald og panisk på innsiden. Det ga seg heldigvis etter hvert.

Anonymous poster hash: cb959...09c

AnonymBruker
Skrevet

Kjempeviktig å snakke ut om dette med noen. Jeg foreslår lege eller nære venner eller familiemedlemmer.

Anonymous poster hash: 426c8...2de
AnonymBruker
Skrevet

jeg har snakket med både familie og venner.

Men går med en klump i magen. Kommer ikke over hvor flaks jeg hadde som slapp unna med mindre skader. Ser hele tiden for meg hvor galt det kunne ha gått, som om det ikke er over enda/har skjedd enda.

Får håpe det går over fort, veldig slitsomt å tenke sånn.

Anonymous poster hash: d77ac...cff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...