Gå til innhold

Er så tent på asiatiske jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er et eller annet veldig tiltalende med asiatiske jenter. Kanskje har det noe med at de ser så annerledes ut enn oss andre, på en veldig bra måte.

Jeg er i et "arbeidsforhold" med en asiatisk jente, men hun er på en måte min "sjef". Jeg aner ikke hennes alder, og hun er slett ingen tynn modell-jente. Men jeg tenner så sykt på henne, og fantaserer om henne hver eneste dag..

Jeg ser at det kan være et potensielt problem i at jeg tenner på henne fordi hun er asiatisk, men det er ikke BARE derfor.



Anonymous poster hash: 85050...e58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en fra india?



Anonymous poster hash: 5b4cb...d90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja asiatiske jenter er helt nydelige. De er søte, feminine, snille, morsomme osv. Ingen ting som tenner meg mere.:)

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er fra vietnam, Thailand, Kina osv mangler kvinnligeformer.



Anonymous poster hash: 0c510...8e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja asiatiske jenter er helt nydelige. De er søte, feminine, snille, morsomme osv. Ingen ting som tenner meg mere. :)

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

Ja, det er klart at absolutt ALLE de millonene av asiatiske jenter er akkurat sånn. Alle som en!

Eller skal vi se...

Anonymous poster hash: 7c068...217

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart at absolutt ALLE de millonene av asiatiske jenter er akkurat sånn. Alle som en!

Eller skal vi se...

Anonymous poster hash: 7c068...217

Slutt å være så bitter..

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Man er vel ikke bitter fordi man påpeker at ikke alle asiatere kan skjæres over en kam. Det blir jo som å si at alle europeiske kvinner er helt like, og det vet vi jo ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å være så bitter..

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

Bitter? Hehe, hvorfor tror du jeg er det?

Anonymous poster hash: 7c068...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er fra vietnam, Thailand, Kina osv mangler kvinnligeformer.

Anonymous poster hash: 0c510...8e2

Da har ikke du vært mye i de landene skjønner jeg. De har jo mye deiligere former enn skandinaviske. Skandinaviske folk er jo overvektige i stor grad.

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ikke du vært mye i de landene skjønner jeg. De har jo mye deiligere former enn skandinaviske. Skandinaviske folk er jo overvektige i stor grad.

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

Nei, de har ikke mye former.

Anonymous poster hash: 7c068...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ikke du vært mye i de landene skjønner jeg. De har jo mye deiligere former enn skandinaviske. Skandinaviske folk er jo overvektige i stor grad.

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

Minuset er at de snakker begrenset engelsk. Så da er det bedre å gå lenger østover til Filippinene.

Anonymous poster hash: ed7f5...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du liker asiatiske kvinner, da sliper vi med nordiske trekk å bli sjekket opp av sånne som deg og ha strevet med å avvise deg. Du er vel en sånn som håper at ingen tilslutt foretrekker nordiske, eller får så liten selvtillit at vi til slutt tar hva som helst. Dream on. Sånne "kampanjer" er det flere av dere som prøver på.



Anonymous poster hash: a6b73...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de har ikke mye former.

Anonymous poster hash: 7c068...217

De har deilig rumpe, stuttepupper, deilige lår. Neida finnes ikke asiatiske jenter med former nei..

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du liker asiatiske kvinner, da sliper vi med nordiske trekk å bli sjekket opp av sånne som deg og ha strevet med å avvise deg. Du er vel en sånn som håper at ingen tilslutt foretrekker nordiske, eller får så liten selvtillit at vi til slutt tar hva som helst. Dream on. Sånne "kampanjer" er det flere av dere som prøver på.

Anonymous poster hash: a6b73...a60

Her lukter det bitterhet lang vei ser jeg.. Har aldri verken hatt sex med eller vært i forhold med ei asiatisk jente, men må få lov å synes at de vakreste jentene i verden er asiatiske. Tror det er mere du som sliter her..

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har deilig rumpe, stuttepupper, deilige lår. Neida finnes ikke asiatiske jenter med former nei..

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

Hvilke asiater snakker du om? Indiske, malaysiske, japanske eller indonesiske?

Mener du at asiatiske kvinner har mindre varierte kropps- og fjestrekk enn europeere?

Anonymous poster hash: 5b4cb...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt i orden å ha preferanser, men å si at alle asiatiske jenter er sånn og sånn, det er en enorm generalisering.



Anonymous poster hash: 7c068...217
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å se forskjellen når jeg spankulerer fra vestsiden av Istanbul over til den østlige.

Skal ta med notatblokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke asiater snakker du om? Indiske, malaysiske, japanske eller indonesiske?

Mener du at asiatiske kvinner har mindre varierte kropps- og fjestrekk enn europeere?

Anonymous poster hash: 5b4cb...d90

Vært i fillipinene blant annet. Såklart er det variasjoner. Finnes jo såklart asiatiske jenter som ikke er fine. Men de som er fine er VELDIG fine.

Anonymous poster hash: 5e6f4...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Malaysia, Thailand, Burma, Kambodsja, Laos og Vietnam. + Filippinene lengst øst. De kvinnene som totalt sett scoret høyest var de fra Filippinene. Mest fordi det var lettere å kommunisere (engelsk) og ikke så fjern kultur. Vakre også, i tillegg til at de kanskje hadde mer former enn de andre østasiatiske landene.

De aller aller vakreste utseendemessig så jeg i Laos. Fantastisk vakre, uskyldige og sjenerte. Reiste gjennom noen landsbyer der hvor jeg så noen jenter som jobbet ute på rismarkene som var fantastisk vakre. Og meget stolte. Så vidt jeg kunne se var det strengest i Laos i forhold til å tilnærme seg kvinner. Det var feks ikke lov å ha en lokal jente på hotellrommet om man ikke var gift. Så der har du veldig lite prostitusjon sammenlignet med de andre landene i sørøst asia.



Anonymous poster hash: ed7f5...124
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...