AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har traumer fra barndommen, ble voldtatt, vaginalt og analt. Sliter ikke med det, annet enn at jeg ikke ønsker analsex og får panikk dersom noen prøver seg bak der. Har hatt vanlig sex mange ganger, og det går helt fint. Men drømmer om analsex hele tiden! Men ikke på en negativt måte. Mer som.. en våtdrøm. Hvorfor? Det er så frustrerende og rart! Anonymous poster hash: eadcd...f34 1
PrinsesseNila Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Da tenner du vell gjerne på det selv om du ikke ønsker det?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Hadde kanskje vært en idé å prøvd en gang???Anonymous poster hash: c3659...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Du har nok blitt traumatisert, og hjernen kompanserer for dette med å "ufarliggjøre" det som skjedde ved å snu om på hele situasjonen. Seksualdriften i mennesket er svært sterkt, og det kan bli en slags "kræsj" ved at man både er kåt samtidig som man har problemer knyttet til sex. Hvis dette er noe som plager deg ville jeg oppsøkt en psykolog for å bearbeide traumene. Anonymous poster hash: 5f203...e91 3
Flavio Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Underbevisstheten gjør de underligste ting for å håndtere traumer. Bud nummer én er å ikke skamme seg over det. De som har de største traumene etter overgrep, er gjerne de som har opplevd at kroppen reagerer med lystfornemmelser, eller til og med orgasme i enkelte tilfeller, under overgrepet. Dette er lite omtalt i psykologisk litteratur, rett og slett fordi det er så politisk ukorrekt å forske på. Denne fortielsen får ofrene til å tro at det er noe galt med dem, fortjente det, "egentlig ville det" etc... Det handler om at kroppens limbiske system gjør det den er konstruert for, ikke om moral/umoral. Tror mange voldtektsofre ville tjent på åpenhet rundt dette. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå