AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 om jeg drar til Oslo S, setter meg ned på en benk eller noe, naken og spriker med beina med en plakat der det står "ta meg, det er gratis", før en mann eller to kommer og vil prøve? Hvem tror dere kommer først, en mann som er villig eller politiet. Og da mener jeg ikke kommer som i utløsning av sæden. Anonymous poster hash: 531c1...eef
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Tror det kommer mange mobiler og latter. Anonymous poster hash: 19f5d...8f5 4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Oslo S er (heldigvis!!) en ganske godt kontrollert stasjon med kameraer omtrent over alt! For ikke å snakke om vektere, og andre som jobber der som sannsynligvis/forhåpentligvis hadde stoppet deg meget raskt om du skulle gjort noe slikt! Jeg er ganske sikker på at politiet/andre som jobber der hadde sagt i fra før du eventuelt hadde fått noe tilbud (håper i alle fall det da det er mange barnefamilier ute og går der).
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 om jeg drar til Oslo S, setter meg ned på en benk eller noe, naken og spriker med beina med en plakat der det står "ta meg, det er gratis", før en mann eller to kommer og vil prøve? Hvem tror dere kommer først, en mann som er villig eller politiet. Og da mener jeg ikke kommer som i utløsning av sæden. Anonymous poster hash: 531c1...eef Tror heller spørsmålet er hvor mange timer du må til psykolog for å få gjort noe med tankegangen din. Om du er så sprengkåt at du har tenkt å stille deg ut i byen naken med reklameskilt om hva du er ute etter kan du heller ta på deg en kort kjole dra ut på byen og velge hvem du vil. Gutter flest som er på byen (de single og de utro ) ville nok ikke vært vonde og be om du legger an på de. Anonymous poster hash: 42ff9...cab
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Hadde nok satt kaffen fra 7-eleven i halsen hvis ei dame satt sånn når jeg kom av toget på oslo s.😲Anonymous poster hash: 33230...618
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå