AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Jeg skal kjøpe meg et lite (men bra) kamera som er lett å ha med når man er ute å reiser (har allerede et canon eos speilrefleks, men dette er stort og tungt og er til tider upraktisk å ha med seg overalt). Det eneste problemet er at jeg føler meg ganske forvirret oppi alt av kameraer som finnes der ute. Jeg ønsker at det skal ta gode, klare bilder samt at det skal ha wifi-funksjon. Har du noen tips? (Flytt gjerne poster dersom jeg har lagt det feil, men tenkte det kunne gå litt under "hobby") :-) Anonymous poster hash: b806a...42b
Gjest Nosoul Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 http://www.japanphoto.no/panasonic-lumix-dmc-tz70-sort-5025232817542-007#.VPtBil2HN48 Fattern har noe ala dette her, helt utrolig bildekvalitet, og enkelt kamera! Selv om det er masse innstillinger, er det overraskende enkelt å finne ut av de.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Sony RX100 II: www.prisjakt.no/product.php?p=2027197 Versjon I har ikke wifi. Versjon III finnes også. Anonymous poster hash: 35a58...2a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå