Gå til innhold

Terror i Sverige?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er enda mer typisk midøsten-oppførsel. Og gjett hvor disse gutta kommer fra?

Anonymous poster hash: d5425...7bb

Det var en forklaring som skulle utdype at den du svarte ikke vurderte hvem som skrev artikkelen , men hvordan personene prøvde å fremstå.

Det er litt interesant at Midtøsten-tullinger gjerne oppfører seg på samme måte som Rednecks, men det handler om at det er de samme mekanismene som former kultur-uttrykket.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på linken og se på bildet: Dette er typisk redneck oppførsel, med å publisere bilde av seg selv med våpen. Mangler noen øl og en truck i bakgrunnen dog.

Gå inn på linken og se på bildet: Dette er typisk redneck oppførsel, med å publisere bilde av seg selv med våpen. Mangler noen øl og en truck i bakgrunnen dog.

Men kjære du, det er gjerningspersonene som er avbildet her.

Anonymous poster hash: 89aa8...130

Skrevet

Er dette "rednecks"?

Nei, men det var ikke samme type bilde. Er dette virkelig så vanskelig å skjønne?

AnonymBruker
Skrevet

Ble brått veldig stille fra alle de som drev og fabulerte om at det kanskje stod noen etniske svensker bak.

Skrevet

Ble brått veldig stille fra alle de som drev og fabulerte om at det kanskje stod noen etniske svensker bak.

På samme måte som de som trodde det sto terrorister bak. Når man vet, er det ikke nødvendig med spekulasjoner.

Gitt at det var en større gjeng som prøvde komme rundt politiets sperringer, var det rimelig klart at det var offer blandt grupper som ikke stoler på politiet, typisk rom-folk og innvandrere.

Gitt ofrene som ble avslørt, kunne man forvente enten familietragedie av typen æresdrap, eller gjengdrap. Det endte opp med gjengdrap.

Alt i alt har informasjonsflyten vært forbildelig.

AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg har fått med meg så er de gresk-ortodokse libanesere.

Anonymous poster hash: 87be0...2d6
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrettighetene.

Nikee, mod.

Skrevet

Mesteparten av Sverige og Oslo kan ikke lenger reknes som trygge skandinaviske plasser.

hæ!!

det var jo nesten borgerkrig i Stockholm for et år siden! nå denne terroren.

Oslo har og hatt sin terror!!!

Hvorfor vil du ikke se på virkelighten, og prøve å gjøre noe med den??

Skrevet

......og den eneste seriøse nyhetsformidleren i Sverige leverer igjen: http://www.friatider.se/h-r-r-de-anh-llna-br-derna-i-uddevalla

Artikkelen sier ikke stort mer enn at to personer er pågrepet. Forøvrig sier politiet at de ikke har stort, og det er uklart hva som er motivet for trippeldrapet. Man pågriper folk og kommer med en siktelse for å få rett til blant annet ransakelse av deres hjem. Men det betyr ikke nødvendigvis at man kommer til å finne noe.

Skrevet

Ryddet for spekulasjon og personangrep.

- Avalon, mod

AnonymBruker
Skrevet

Artikkelen sier ikke stort mer enn at to personer er pågrepet. Forøvrig sier politiet at de ikke har stort, og det er uklart hva som er motivet for trippeldrapet. Man pågriper folk og kommer med en siktelse for å få rett til blant annet ransakelse av deres hjem. Men det betyr ikke nødvendigvis at man kommer til å finne noe.

Snakk om å klynge seg til halmstrå. Enten kan du beklage at du (selvfølgelig) tok fullstendig feil eller så kan du like godt holde deg borte fra tråden.

Skrevet

Snakk om å klynge seg til halmstrå. Enten kan du beklage at du (selvfølgelig) tok fullstendig feil eller så kan du like godt holde deg borte fra tråden.

Beklage? Hva skal jeg beklage?

AnonymBruker
Skrevet

Beklage? Hva skal jeg beklage?

At du uttalte deg mot bedre vitende for å beskytte en håpløs multi-kulti agenda. Alle skjønte at dette var et gjengoppgjør mellom kriminelle utlendinger.

Skrevet

At du uttalte deg mot bedre vitende for å beskytte en håpløs multi-kulti agenda. Alle skjønte at dette var et gjengoppgjør mellom kriminelle utlendinger.

Jeg uttalte meg ikke mot bedre vitende på det tidspunkt jeg uttalte meg, for da var det foreløpig ikke angitt hvem som var mistenkt for drapet. Og det "alle skjønner" har aldri imponert meg nevneverdig. Med mindre det svenske politiet har oppgitt noe annet enda, så er det fortsatt ingen som vet hva dette egentllig handlet om. Eller om de har arrestert riktige gjerningsmenn.

Og jeg beskytter ikke "en håpløs multi kulti agenda" når jeg påpeker at svenske høyreekstremister dreper. De har sågar drept politi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...