Gå til innhold

Lav libido, søke hjelp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid slitt med lav libido, er ikke sjanse for at det skal endre seg føler jeg. Finnes det noe hjelp, terapi eller behandling for slikt? Jeg er en 23 år gammel kvinne, min beste alder men null sexlyst.

Får nesten lyst på en penis istedenfor vagina... Den kjenner hvertfall noe under akten!!!

Anonymous poster hash: 195b3...f87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme selv!
Er 22 år jeg da, kan fint gå 3 år uten sex. Onanering kan det gå 2 måneder mellom hver gang.

Anonymous poster hash: 89ecd...2ab
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme selv!

Er 22 år jeg da, kan fint gå 3 år uten sex. Onanering kan det gå 2 måneder mellom hver gang.

Anonymous poster hash: 89ecd...2ab

Merkelig det der... At det er vanlig at kvinner mister sexlysten. Lest meg opp å ned på dette. Finner aldri noen kloke svar :/ mister mye livsglede egentlig

AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke har denne lysten...hvorfor da stresse med å øke den?

Jeg har lyst på noe jeg ikke har lyst på, liksom...?

Anonymous poster hash: 00ade...36e
AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke har denne lysten...hvorfor da stresse med å øke den?

Jeg har lyst på noe jeg ikke har lyst på, liksom...?

Anonymous poster hash: 00ade...36e

Fordi jeg har hatt lysten før.... For mange år siden, så forsvant den med vinden eller ett eller annet. Forstår ikke hvorfor

AnonymBruker
Skrevet

Om det er en fysisk årsak så er overvekt en vanlig årsak, i tillegg til stress.

Overvekt har en negativ effekt på begge kjønn og det er snakk om en fysisk hormon relatert årsak. Det har vist seg at bare å gå ned noen få kilo gir stort utslag.

Anonymous poster hash: d62a1...91b
Skrevet

Hormonbasert prevensjon kan forårsake lavere sexlyst. Har lest om damer som ikke har hatt sexlyst på flere år, men som har fått den tilbake etter å ha sluttet på ppiller feks :)

AnonymBruker
Skrevet

Hormonbasert prevensjon kan forårsake lavere sexlyst. Har lest om damer som ikke har hatt sexlyst på flere år, men som har fått den tilbake etter å ha sluttet på ppiller feks :)

Signerer, takk Gud jeg slutta på P-ringen før forholdet tok slutt! Og kjenner du lite lyst grunnet lite følelse i skjeden er dette normalt også, stimulering av klitoris under samleie gjør at også kvinner får masse ut av samleie som kan øke lysten :)

Anonymous poster hash: 6e475...604

AnonymBruker
Skrevet

Om det er en fysisk årsak så er overvekt en vanlig årsak, i tillegg til stress.

Overvekt har en negativ effekt på begge kjønn og det er snakk om en fysisk hormon relatert årsak. Det har vist seg at bare å gå ned noen få kilo gir stort utslag.

Anonymous poster hash: d62a1...91b

Jeg er vel heller veldig undervektig hehe.. Men kanskje det er likt. Om jeg går opp noen kilo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...