Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gjøre ekstra stas på foreldrene mine, og kjøpe et gavekort på Farris bad på omkring 4000-5000. Jeg ser at man kan få en overnattingspakke med middag og DIY spakit for 3570 for 2 pers. Men for å ha noe å gjøre må man jo ha spabehandling i tillegg, og disse koster 800-1200 kr per pers. Med andre ord ganske dyrt! Er det noen her som har bodd på hotellet, som har erfaring med ca hvor mye penger man bruker? Jeg har ikke lyst til å gi dem en gave som forutsetter at de må bruke mange tusen selv for ikke å kjede seg :wink:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der med min mor ei helg. Vi hadde måltider og DIY spakit med i overnattingen og koste oss for det meste med å ligge ved bassenget og kjase. Vi bestilte selv en massasje hver. Vi endte opp med nonstop og prating hele helgen, og syntes det var "nok" med en massasje, da vi ønsket å bruke helgen sammen. Vi hang for det meste ved bassenget, og brukte laaaang tid på hvert måltid og tok en drink eller to på kvelden.

Helt ærlig holdt det med selve pakken, og en massasje. En kjeder seg absolutt ikke om man er i godt selskap. Det var mer følelsen av å kunne slappe av som skapte hele helgen.

BTW: Farris bad er det beste spa-hotellet jeg har vært på, og dine foreldre er veldig heldig som får en avslappende og deilig tur av deg. Det kommer de til å sette stor pris på. :)

Anonymous poster hash: 3d297...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...