AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Jeg er en jente på 19 år som det siste året har mistet veldig mye hår. Jeg klør veldig i hodebunnen, og har sjekket meg for lus utallige ganger. Jeg vet med andre ord at det ikke er lus. Jeg har derimot B12 mangel, og atypisk anoreksi. Jeg vet at begge disse kan føre til hårtap, men siden jeg ikke er undervektig (bmi 18.5) så tror jeg ikke det er spiseforstyrrelsen sin skyld at jeg mister hår. Kan kløe i hodebunnen komme av at jeg mister hår eller mister jeg hår pga kløe i hodebunnen? Har vært hos frisøren som påpekte at jeg hadde mistet veldig mye hår, men hun påpekte ikke noe utover dette (dette er en frisør som kjenner familien min godt, så hun hadde påpekt det dersom det var noe rart i hodebunnen min). Anonymous poster hash: 12f26...2e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå