Alethia Skrevet 6. mars 2015 #21 Skrevet 6. mars 2015 De fleste jeg finner skikkelig attraktive utseendemessig har brunt hår og brune øyne, så er en gjenganger for meg.
Gjest oleoh Skrevet 6. mars 2015 #22 Skrevet 6. mars 2015 (endret) http://channels.isp.netscape.com/love/package.jsp?name=fte/blueeyes/blueeyes Blå øyde menn er i alle fall mye mer tiltrukket av blå øyde kvinner. Resten ser ikke ut til å synes noe. Personlig liker ikke noen spesiell hårfarge, men blå er veldig viktig for meg. Selv om jeg har brune. Men hele slekten min har blå utenom faren min som har blandet og bestemor med brun. Endret 6. mars 2015 av oleoh
Ciara Skrevet 7. mars 2015 #29 Skrevet 7. mars 2015 Har ingen preferanse i det hele tatt. Synes alle hårfarger kan være kjempefine. Øyefarger også, forresten.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #30 Skrevet 7. mars 2015 Jeg klarer ikke å bli forelsket i en mann med blondt hår. jo lysere, jo verre. mørk blondt kaaan gå... menn med brunt hår og skjegg.. Anonymous poster hash: 4f545...cd8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #31 Skrevet 7. mars 2015 Mørkt. Daten min har sort, nydelig hår og brune øyne. Anonymous poster hash: 11032...bb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå