Gå til innhold

Dere som har sterke negler

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vasker dere hendene sjelden, eller er de sterke til tross for mye vasking?

Jeg har hele livet hatt myke negler og har prøvd alle mulige behandlinger uten hell. Nå har jeg skadet en hånd og kan vaske den 1 gang om dagen. Etter bare 2 uker er neglene på den hånden kjempesterke! Så jeg antar da det er vannet som gjør negler myke?

Anonymous poster hash: 893fa...1d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker hendene mine ofte nok, men smører inn med håndkrem etterpå. I tillegg bruker jeg negleserum og neglekrem.

Anonymous poster hash: 0414d...b60

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg vasker hendene mine hele tiden. Er dårlig på å huske å smøre dem, så de er som oftest tørre. Men neglene vokser og gror, knekker sjeldent. Filer eller klipper dem.

Anonymous poster hash: b698c...090
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har sterke negler, men jeg har ikke lange negler. Kan godt være at det er vannet som gjør dem slitte. Men jeg vet for sikkert at sprit og antibac kan gjøre dem veldig myke og slitte. En barn på 5 år mistet neglen sin etter et par runder med dette på ferie. Barn har jo ofte veldig myke negler fra før av så jeg vill tro det tar litt lenger tid før en voksen mister neglene sine med spriting av hendene.

• Liker 1
Skrevet

Vasker hendene for mye. Hadde dårlige negler før, men har begynt å få b-sprøyter, så nå er de mye bedre. :)

Skrevet

Jobber i blomsterbutikk, så har vann på hendene utallige ganger i løpet av en dag. Jeg har sterke negler. De har blitt tykkere med årene og av kostholdet mitt :)

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg dusjer opp til 2 ganger om dagen, vasker hendene ofte, glemmer håndkrem og tar generelt dårlig vare på neglene. De er supersterke og jeg må klippe de ned en gang i mnd da de ikke knekker. De blir kjempelange og de fleste tror de er falske om jeg doller litt med de og tar på neglelakk for de er faktisk ganske perfekte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har veldig sterke negler som aldri knekker, i tillegg vokser de råfort. Må klippe ned neglene 1 gang i uken pga jeg må ha korte negler på jobb. Etter ei uke har negletippen blitt ganske så lang.

Vasker hendene veldig ofte hver dag, pluss spriter hendene ukjent antall daglig (jobber på sykehus).

Bruker å smøre hendene med håndkrem hver kveld før jeg legger meg, ellers så er jeg dårlig på det.

Personlig så tror jeg kosthold er viktig for både hud, hår og negler, at du får i deg det du trenger av vitaminer og mineraler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...