Gå til innhold

Bf bruker anabole steroider...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si at du snoket og at du fant dette. Han må kutte det ut før han ser ungene igjen.

Tenker kvinner flest, mens de popper i seg alt av antidepresiva, sovemedisiner, p-piller og gudene vet hva. Hvorfor skal han kutte det ut?

Anonymous poster hash: 8e5b0...4f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lol, jeg har trent i mange år og har bedre fysikk enn 99% av roids junkiene. x)

Nei, det har du ikke. Du er ikke under 12 prosent kroppsfett en gang. Lol.

Det er et faktum at man må på visse preparater om man har visse mål med treningen sin, så det har ingenting med mangel på selvdisiplin å gjøre. Du må ikke utøve mindre displin når du fortsatt må trene hardt og samtidig forholde deg til injeksjoner ved siden av. Steroidbruk krever mer dedikasjon og disiplin enn å trene uten.

Skrevet

Nei, det har du ikke. Du er ikke under 12 prosent kroppsfett en gang. Lol. Det er et faktum at man må på visse preparater om man har visse mål med treningen sin, så det har ingenting med mangel på selvdisiplin å gjøre. Du må ikke utøve mindre displin når du fortsatt må trene hardt og samtidig forholde deg til injeksjoner ved siden av. Steroidbruk krever mer dedikasjon og disiplin enn å trene uten. Anonymous poster hash: 8e5b0...4f5

Det har jeg. "Lol".

Fettprosenten er trolig på rundt 8-9. Vanskelig å få den lavere uten preparater som clenbuterol o.l.

Jo, hvis man må bruke steroider for å få bra fysikk, mangler man i min bok en stor dose selvdisiplin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg. "Lol".

Fettprosenten er trolig på rundt 8-9. Vanskelig å få den lavere uten preparater som clenbuterol o.l.

Jo, hvis man må bruke steroider for å få bra fysikk, mangler man i min bok en stor dose selvdisiplin.

Det kommer helt an på hva du definerer som en bra fysikk. De folkene du sikkert følger for eksempel ville ikke sett slik ut uten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snoket fordi jeg hadde en mistanke... Han var ikke trent da han var sammen med meg... Men det klikka vel litt for han så nå er det trening 5 dager i uka å bare treningsbilder osv!

Merket en STOR endring på oppførselen hans! Så jævla arrogant og kjepphøy han har blitt nå er helt drøyt... Virker som han gir faen i alt! Å pga treninga går ungene for lut og kaldt vann... Han dusja di ikke på en uke fordi han ikke hadde tid?!? Å sa fortalte de at de hadde vært med han på trening 4 ganger den uka......

Anonymous poster hash: 26c66...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen, jeg krevde full åpenhet og vi har hatt en åpen tone. Jeg har lest meg opp på hva han har tatt og kunne si ja/nei. Dette er noe som har fungert greit for oss, men det er jo helt opp til hver enkelt. Viktig med å dra til legen og følger med på verdier! Åpenhet er viktig as er ikke så ille som en tror 😊

Anonymous poster hash: d081e...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...