AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 For en stund siden "passet" jeg barna våre i huset hans (Har selv bodd i samme hus).. Å jeg vet at det ikke er fint gjort men snoket litt rundt da han ikke var der. På badet fant jeg en boks med ampuller, sprøyter og piller.... Blei så forbannet men har ikke turt å si noe i og med at jeg snoka... Hva tenker dere? Er så redd oppførselen hans osv skal forandre seg mtp barna og deres tid med han... Anonymous poster hash: 26c66...fe7
tom1986 Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Skal avsløre en liten hemmelighet. De aller fleste menn som er stor og har lav kroppsfettprosent bruker eller har brukt steroider. 6
Gjest BonBon Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Si at du snoket og at du fant dette. Han må kutte det ut før han ser ungene igjen.
Synapomorphy Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Skal avsløre en liten hemmelighet. De aller fleste menn som er stor og har lav kroppsfettprosent bruker eller har brukt steroider. Rettelse: De aller fleste menn uten selvdisiplin, men som likevel er store og har lav fettprosent, bruker eller har brukt steroider. 5
tom1986 Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Rettelse: De aller fleste menn uten selvdisiplin, men som likevel er store og har lav fettprosent, bruker eller har brukt steroider. Nei. 3
geene Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Tror jeg hadde sagt at han fikk gjemme det unna og låse det ned så ikke barna kan få tak i det..
tom1986 Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Jo. Nei og når du har trent noen år vil du finne ut dette selv. 1
Synapomorphy Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Nei og når du har trent noen år vil du finne ut dette selv. Lol, jeg har trent i mange år og har bedre fysikk enn 99% av roids junkiene. x)
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Jeg hadde vært veldig bekymret! Har selv vært sammen med en som også har tatt steroider og han var utrolig hissig av seg etter han begynte med det. Og tenk om barna får fatt på sprøytene å pillene, det kan jo være livsfarlig!!!Anonymous poster hash: 7aa61...bab 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 Hvorfor blir dere sammen med sånne menn i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 7d76e...40a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Hvorfor blir dere sammen med sånne menn i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 7d76e...40a De er jo digge å se på? Har en kompis som sier: "Større gøns, mere høns". Tror det ligger noe i det han sier. Anonymous poster hash: bf2d4...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 De er jo digge å se på? Har en kompis som sier: "Større gøns, mere høns". Tror det ligger noe i det han sier. Anonymous poster hash: bf2d4...fe0 Kanskje hvis du heter Kai-Ronny og er heltidsråner i Jessheim..... Uansett ville jeg vært beskymret TS, og tatt det opp med han. Anonymous poster hash: 19e5f...c57 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 De er jo digge å se på? Har en kompis som sier: "Større gøns, mere høns". Tror det ligger noe i det han sier. Anonymous poster hash: bf2d4...fe0 Ikke for min del i hvert fall. Foretrekker menn som er helt normal slanke. Trenger ikke ha så mye med muskler så lenge man ikke er spinkel eller tjukk. Synes ikke det er digg med for mye muskler i det hele tatt. Tror ikke jeg vet om noe mer harry og turn off enn menn som tilbringer all sin fritid på styrkerommet og sender meg eller legger ut bilder av at han flekser muskler i speilet på treningssenteret. Dette er en helt perfekt mannekropp: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6d06gGBxC1r059vbo1_500.jpg Anonymous poster hash: a5e8b...5df 1
King in the North Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 For en stund siden "passet" jeg barna våre i huset hans (Har selv bodd i samme hus).. Å jeg vet at det ikke er fint gjort men snoket litt rundt da han ikke var der. På badet fant jeg en boks med ampuller, sprøyter og piller.... Blei så forbannet men har ikke turt å si noe i og med at jeg snoka... Hva tenker dere? Er så redd oppførselen hans osv skal forandre seg mtp barna og deres tid med han... Anonymous poster hash: 26c66...fe7 Er det ikke hans kropp da? Har han endret atferd på noen som helst måte dorresten?
King in the North Skrevet 8. mars 2015 #16 Skrevet 8. mars 2015 Ikke for min del i hvert fall.Foretrekker menn som er helt normal slanke. Trenger ikke ha så mye med muskler så lenge man ikke er spinkel eller tjukk. Synes ikke det er digg med for mye muskler i det hele tatt. Tror ikke jeg vet om noe mer harry og turn off enn menn som tilbringer all sin fritid på styrkerommet og sender meg eller legger ut bilder av at han flekser muskler i speilet på treningssenteret. Dette er en helt perfekt mannekropp:http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6d06gGBxC1r059vbo1_500.jpg Anonymous poster hash: a5e8b...5df perfekt er subjektivt. For meg er dette mannen i gata, helt ordinær
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #17 Skrevet 8. mars 2015 Kanskje hvis du heter Kai-Ronny og er heltidsråner i Jessheim..... Uansett ville jeg vært beskymret TS, og tatt det opp med han. Anonymous poster hash: 19e5f...c57 Ikke for min del i hvert fall. Foretrekker menn som er helt normal slanke. Trenger ikke ha så mye med muskler så lenge man ikke er spinkel eller tjukk. Synes ikke det er digg med for mye muskler i det hele tatt. Tror ikke jeg vet om noe mer harry og turn off enn menn som tilbringer all sin fritid på styrkerommet og sender meg eller legger ut bilder av at han flekser muskler i speilet på treningssenteret. Dette er en helt perfekt mannekropp: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6d06gGBxC1r059vbo1_500.jpg Anonymous poster hash: a5e8b...5df Altså den eneste grunnen til at kvinner ikke liker menn som trener mye, er at de belyser deres egen utilstrekklighet når det kommer til fitness og trening. Det var en undersøkelse i england hvor flesteparten av damene sa de foretrakk en mann med pondus, fordi de ikke trengte bekymre seg om å ha noen kilo ekstra. Anonymous poster hash: bf2d4...fe0
Leini Skrevet 8. mars 2015 #18 Skrevet 8. mars 2015 Du leta ikke etter rengjøringsmidler, håndduker eller toalettpapir på badet da du fant det? Tenk alternativt!! Jeg er imot snoking, men regner med at det var en grunn til at du gjorde det. Merket noe på oppførselen etc. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #19 Skrevet 8. mars 2015 Altså den eneste grunnen til at kvinner ikke liker menn som trener mye, er at de belyser deres egen utilstrekklighet når det kommer til fitness og trening. Det var en undersøkelse i england hvor flesteparten av damene sa de foretrakk en mann med pondus, fordi de ikke trengte bekymre seg om å ha noen kilo ekstra. Anonymous poster hash: bf2d4...fe0 Og selvfølgelig er alt svart/hvitt på KG som vanlig. Enten må det være feit pondus vs fitness-konkurranse-kropp. Veldig mange (nesten de fleste om jeg også skal generalisere) foretrekker en normal gjennomsnittlig kropp, altså alminnelig slank. Men nå avsluttes avsporingen. Anonymous poster hash: 19e5f...c57
99699 Skrevet 8. mars 2015 #20 Skrevet 8. mars 2015 Koselig overraskelse...Som Leini skriver, vær smart og si at du fant det når du skulle finne vaskeklut eller liknende. Han kan ikke bruke stoff bak ryggen på deg, det er bare bedritent og råttent gjort. Det er tross alt stoff som påvirker både kropp og psyke. Veit han konsekvensene btw?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå