anonyymb Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Hei, jeg er en singel jente på 18 år. Avsluttet et 2-års langt forhold for omtrent et år siden. I det forholdet var det mye seksuell aktivitet og dette er noe jeg savner. Jeg har veldig mye selvrespekt og ønsker ikke å bli betraktet som "løs" eller lignende betegnelser. Problemet er bare det at jeg har veldig lyst til å ha sex ofte, og det fungerer ikke å onanere for det føler jeg ikke at tilfredsstiller mine behov. Jeg ønsker ikke et forhold, men savner å ha en seksuell partner. Det er ganske vanskelig ettersom guttene på min alder (18-19) er jo gutter som absolutt skal fortelle alle kameratene sine om sine erfaringer og hvem de har hatt sex med. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre og det er veldig frustrerende. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Skjønner veldig godt at det kan virke som om jeg bør endre på en av innstillingene mine, men det er svært vanskelig... Håper på noen gode og konstruktive svar! :-)
SardintrollReturns Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Jeg har vært i den samme båten selv noen ganger. Skjønner at du ikke har lyst til å ligge med guttene som skal skryte til kamerater etterpå. Eneste jeg kan komme på er å sjekke ut visse kontaktsider på nettet, eller å prøve lykken på byen et sted ingen i kretsen din vanker, men det kan jo også være litt risky, er mye rart en kan dra med seg hjem. Jeg håper det løser seg for deg.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Du kan prøve litt eldre menn, i 22-25-årsalderen. Anonymous poster hash: f5a0e...585
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Eg er også konstant kåt. Eg må ha meg noko snart! -benteun Anonymous poster hash: d1b0b...c4a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Hvor bor jentene i tråden som er konstant kåte da?Anonymous poster hash: 4dcec...b35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå