Gå til innhold

Noen som har hatt jentesex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

syns det er bedre enn heterosex...

Anonymous poster hash: 97b4f...b41
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men bruker dere ikke dildo ig leketøy under sex? Godt å slikke å kose med jenta, men har en veldig trang til å putte noe inn i slufsa. Er digg å se noe gli inni henne. :P

Anonymous poster hash: 37b88...70d

Selvsagt har du det, du er jo mann.

(Men jo da, kan godt bruke leketøy, men med litt annen motivasjon enn dette.)

Anonymous poster hash: 3c7c1...da3

• 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

En av 100-vis av "jentesex"-lenkene her.

Dette er da noe man bare må prøve.

Blir kanskje ikke helt vellykket første gangen, men gjør det minst 2-3 ganger med samme jenta.

Nå har hun flyttet, og vi er i slutten av 20-åra, men vi klarte ikke å unngå å ha sex hver dag i påska.

(Hun var på besøk hos foreldrene sine).

Blir så glad, og i godt humør av det også.

Og da blir alle rundt meg glade også. Barna, typen og de på jobben.

Anonymous poster hash: 51b01...ab8
Skrevet

Prøvde for noen uker siden etter å ha ha vurdert trekant med noen jeg kjenner en stund. Tenkte at det kanskje var greit å teste alene først og se hvordan det var. Mest fordi jeg var nyskjerrig og kan tenne på jenter.

Det var spennende med jentesex og hun jeg møtte var også veldig kul, men litt usikker på ting nå. Føler på en måte at noe manglet under sexen, hvor og når skulle man stoppe liksom? I tillegg vet jeg ikke om jeg likte ho som venn/beundrer og kanskje tenner på ho ellrr om det var mer at jeg likte ho blabla.. Forvirra

Skrevet

Det var selvfølgelig spennende, men ikke spesielt mye mer. Foretrekker menn ja.

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde for noen uker siden etter å ha ha vurdert trekant med noen jeg kjenner en stund. Tenkte at det kanskje var greit å teste alene først og se hvordan det var. Mest fordi jeg var nyskjerrig og kan tenne på jenter.

Det var spennende med jentesex og hun jeg møtte var også veldig kul, men litt usikker på ting nå. Føler på en måte at noe manglet under sexen, hvor og når skulle man stoppe liksom? I tillegg vet jeg ikke om jeg likte ho som venn/beundrer og kanskje tenner på ho ellrr om det var mer at jeg likte ho blabla.. Forvirra

Det blir ikke helt skikkelig FØRSTE gangen.

Da gjør man mye "feil", er for beskjeden, føler at det er galt osv.

Den andre jenta føler det sikkert på samme måte. Begge er kanskje litt for pysete til å foreslå en gang til.

Da må DU gjøre det: Skryt av henne. Si dette var så deilig at du vil gjøre det mer. Hva med NÅ?

Da får hun skryt, og før du vet ordet av det, er dere i samme dusj, og har en herlig kveld, dere bretter opp hverandre. Kan det blir bedre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten daglig.

Anonymous poster hash: 6d5bf...f29

Skrevet

Nei, aldri hatt det, og kunne ikke i mine villeste fantasier tenke meg det heller. Tanken på det byr meg i mot. Jeg er nok 100% hetero.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri hatt det, og kunne ikke i mine villeste fantasier tenke meg det heller. Tanken på det byr meg i mot. Jeg er nok 100% hetero.

Tenk å ligge der i et litt varmt rom, nydusjet og fresh, på et håndklede, og bli massert sakte og deilig overalt.

Av en jente som også er myk og varm. Som bretter deg opp, og kysser deg på klitten, mens du gjør det samme med godsakene hennes.

Ingen pikk som plutselig tømmes, og lysten som er borte.

Du trenger ikke være lesbisk for å PRØVE dette, men å kose seg med et eller annet organ,

har ikke så mye med -fil å gjøre.

Dessuten jenter som IKKE har prøvet dette, må prøve det før de uttaler seg negativt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å prøve, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram, hoho. Er sjansen større hvis man drar på en bar for homofile?

Anonymous poster hash: c45ca...640
Skrevet

Tenk å ligge der i et litt varmt rom, nydusjet og fresh, på et håndklede, og bli massert sakte og deilig overalt.Av en jente som også er myk og varm. Som bretter deg opp, og kysser deg på klitten, mens du gjør det samme med godsakene hennes. Ingen pikk som plutselig tømmes, og lysten som er borte.Du trenger ikke være lesbisk for å PRØVE dette, men å kose seg med et eller annet organ,har ikke så mye med -fil å gjøre. Dessuten jenter som IKKE har prøvet dette, må prøve det før de uttaler seg negativt.] Anonymous poster hash: 51b01...ab8

Må du prøve å ha sex med mennesker du overhodet ikke tenner på før du kan uttale deg om sannsynligheten for at det ville ha blitt en god opplevelse?

Det er nok av kvinner som faktisk har lyst til å ha sex med kvinner, så denne vervekampanjen er både usjarmerende ("bretter deg opp"? "Godsakene hennes"? :klo:) og unødvendig.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten jenter som IKKE har prøvet dette, må prøve det før de uttaler seg negativt.

Nei, det MÅ de ikke. Ingen MÅ prøve noe som helst de ikke har lyst til seksuelt. Det blir for dumt å si.

Anonymous poster hash: 9c556...c14

• Liker 2
Skrevet

Nei, det MÅ de ikke. Ingen MÅ prøve noe som helst de ikke har lyst til seksuelt. Det blir for dumt å si.

Anonymous poster hash: 9c556...c14

Før de uttaler seg negativt, jo. Når man ikke har prøvd så kan man jo ikke si at det er helt drit. Man kan fint si at det ikke er noe man ønsker og forholde seg nøytralt til hvordan det er, siden man ikke vet. Men folk som sier at ting og tang er ekle og whatnot, som de aldri har forsøkt, uttaler seg jo om noe de ikke vet noe om. Ergo kan de ikke si at det er ekkelt før de har prøvd.

Gjest Keikolina
Skrevet

Nei, pikk må til for å få musa til å ti still.

Skrevet

Nei, pikk må til for å få musa til å ti still.

Jepp, pikk må til få å få musa til å ti still og meg høylytt, haha!

Skrevet

Før de uttaler seg negativt, jo. Når man ikke har prøvd så kan man jo ikke si at det er helt drit. Man kan fint si at det ikke er noe man ønsker og forholde seg nøytralt til hvordan det er, siden man ikke vet. Men folk som sier at ting og tang er ekle og whatnot, som de aldri har forsøkt, uttaler seg jo om noe de ikke vet noe om. Ergo kan de ikke si at det er ekkelt før de har prøvd.

Kvinnen hun tydeligvis prøver å omvende skriver at tanken på det byr henne imot. Det kan man da fint si uten å ha prøvd. :vetikke:

Jeg trenger ikke å prøve for å vite at tanken på sex med Hugh Hefner eller Robin Thicke gjør meg kvalm.

• Liker 6
Skrevet

Kvinnen hun tydeligvis prøver å omvende skriver at tanken på det byr henne imot. Det kan man da fint si uten å ha prøvd. :vetikke:

Jeg trenger ikke å prøve for å vite at tanken på sex med Hugh Hefner eller Robin Thicke gjør meg kvalm.

Det er jo ikke det jeg sier. Hun VET ikke at hun vil ha det helt jævlig og at det vil være det verste ever, selv om tanken byr henne imot. For å VITE det må hun ha prøvd. Enkelt og greit.

AnonymBruker
Skrevet

Styrer du unna den innstilligen oppe i hjernen din, om at dette er noe galt, har du tatt første steget.

Det er det ikke. Ingen tar noen skade. Ingen blir smittet. Bare veldig deilig etter 2-3 ganger.

Skal vi ikke her gi hverandre tips og råd om det meste, her på KG?

Mitt råd: Dette er deilig. Gjør det like godt først som sist.

AnonymBruker
Skrevet

Styrer du unna den innstilligen oppe i hjernen din, om at dette er noe galt, har du tatt første steget.Det er det ikke. Ingen tar noen skade. Ingen blir smittet. Bare veldig deilig etter 2-3 ganger. Skal vi ikke her gi hverandre tips og råd om det meste, her på KG?Mitt råd: Dette er deilig. Gjør det like godt først som sist. Anonymous poster hash: 51b01...ab8

Hvem er det du prater til :klo:

Vil man ikke så vil man ikke!

Anonymous poster hash: 8ae0e...d70

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Åssen finner man jenter som vil ha sex med jenter? Åssen går man frem?

Anonymous poster hash: 19569...96b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...