Gå til innhold

kramper i beina

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ratt som det er kramper i beina. Det kan starte i leggen, bak og forann, forflytte seg over i kneet, bak og forann, flytte seg til låret, helt opp i lysken. for så å flytte seg over i andre foten og bli enda værre der, også flytter det litt rundt på seg i andre foten også. Dette kan pågå i flere dager på det værste. Men som oftest går det over etter noen timer om jeg tar ibux/paracet og har på glovarmt vann på der de sterkeste smertene er. Det kjennes ut som alt i beinet knyter seg. Det gjør så innmari vondt og midlertidig smertebehandling er hard masasje, og røre på foten. Jeg har vært til legen en gang for dette, sjekket kalsium, men det var ikke noe galt med det, Jeg tok det opp med legen nå nylig og fikk tatt nye blodprøver for å sjekke blant annet kalsium. Men fortsatt var disse verdiene fine. Dette har pågått i jaffal 3-4 år, om ikke lengre, Av og på. Noen ganger er det bare noen få dager imellom, mens andre kan det gå noen måneder. uanvhengig av min fysiske aktivitet iløpet av dagen. Det gjør ikke noe forskjell om jeg har vært aktiv på noen måte, trent, eller bare sitti stille på en stol hele dagen. Det kommer likevell.

Noen som har vært borti dette, Eventuelt kan omme med forslag til hva det kan være, noe jeg kan mase på legen om å få gjort for å finne ut noe, Eventuelt behandling? Dette er veldig plagsomt og forferdelig

Anonymous poster hash: 5a636...292
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ett par tabletter med Magnesium når du kjenner du får kramper. Det hjelper hver gang! Jeg var veldig plaget med vonde kramper før. De kunne vare hele natta. Nå er de så og si helt borte. Jeg forsøker å huske å ta Magnesium hver kveld, men glemmer det lett når jeg ikke har smerter. Da tar det ikke mange dager før de kommer tilbake. Håper dette kan hjelpe deg.

Skrevet

Jeg er helt enig med Frihetsgudinnen. Kjøp magnesium og ta en tablett hver kveld, det pleier å hjelpe veldig fort og veldig godt!

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar begge to, men nå er det jo ikke magnesium som er problemet. de prøvene var jo fine, og jeg ønsker en behandling så de forsvinner helt. jeg har jo midlertidig behandling når jeg får de ved hjelp av ibux som smertebehandling. jeg trenger bare å vite hva det er, og hva jeg kan gjøre

TS

Anonymous poster hash: 5a636...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...