AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Sexlivet til meg og kjæresten min er ikke helt på topp for tiden. Vi har blitt veldig konfortable med hverandre og har det veldig fint sammen. Før var det alltid spenning før vi skulle ha sex, nå er alt mye mer "gøy" og vi ler mer sammen under sex. Men samtidig så plutselig blir han slapp, dette har skjedd flere ganger, og det plager han mer enn meg. Han blir i kjempe dårlig humør.. Så prøvet han å "skjønne" Hvorfor. Kommer med utsagnet "kanskje jeg er lei deg" i en tullete tone, men ikke veldig hyggelig:p tar det ikke så seriøst fordi jeg vêt at han ikke er det.. Sier etterpå at han føler han skuffer meg.. Han sitter fortsatt å pønske på hvorfor. Jeg prøver å snu situasjonen og sier at det ikke er unormalt, fordi jeg har lest litt på det, noen menn får slike perioder, hvor lysten ikke er på topp osv , man kan være sliten ... Merk han røyker hasj en del i det siste og, sa at det kunne spille inn også (dette liker jeg ikke). Så spør han om eksen min hadde opplevd det osv.. Dette plager han virkelig .. Og meg forsåvidt😔 Hva skal jeg gjøre?? Kjøpe nytt undertøy? Ta mer initiativ helt random? Noen forslag.Anonymous poster hash: ae7b4...7df
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Sexlivet til meg og kjæresten min er ikke helt på topp for tiden. Vi har blitt veldig konfortable med hverandre og har det veldig fint sammen. Før var det alltid spenning før vi skulle ha sex, nå er alt mye mer "gøy" og vi ler mer sammen under sex. Men samtidig så plutselig blir han slapp, dette har skjedd flere ganger, og det plager han mer enn meg. Han blir i kjempe dårlig humør.. Så prøvet han å "skjønne" Hvorfor. Kommer med utsagnet "kanskje jeg er lei deg" i en tullete tone, men ikke veldig hyggelig:p tar det ikke så seriøst fordi jeg vêt at han ikke er det.. Sier etterpå at han føler han skuffer meg.. Han sitter fortsatt å pønske på hvorfor. Jeg prøver å snu situasjonen og sier at det ikke er unormalt, fordi jeg har lest litt på det, noen menn får slike perioder, hvor lysten ikke er på topp osv , man kan være sliten ... Merk han røyker hasj en del i det siste og, sa at det kunne spille inn også (dette liker jeg ikke). Så spør han om eksen min hadde opplevd det osv.. Dette plager han virkelig .. Og meg forsåvidt😔 Hva skal jeg gjøre?? Kjøpe nytt undertøy? Ta mer initiativ helt random? Noen forslag.Anonymous poster hash: ae7b4...7df Få han til å slutte å røyke hasj for det første. Pg for det andre - Ja! Visst faen skal du overaske han med nytt undertøy/noe sexy no. Hvorfor er det i det hele tatt et spørsmål? Hasj er som vanlig sigareetter, det går ut over blodsirkulasjonen (pluss mer på hasj) så kan være derfor. Du har da hørt om ølpikk og dette høres veldig likt ut som det. Anonymous poster hash: 4dc15...bdf
Gothminister Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Sexlivet til meg og kjæresten min er ikke helt på topp for tiden. Vi har blitt veldig konfortable med hverandre og har det veldig fint sammen. Før var det alltid spenning før vi skulle ha sex, nå er alt mye mer "gøy" og vi ler mer sammen under sex. Men samtidig så plutselig blir han slapp, dette har skjedd flere ganger, og det plager han mer enn meg. Han blir i kjempe dårlig humør.. Så prøvet han å "skjønne" Hvorfor. Kommer med utsagnet "kanskje jeg er lei deg" i en tullete tone, men ikke veldig hyggelig:p tar det ikke så seriøst fordi jeg vêt at han ikke er det.. Sier etterpå at han føler han skuffer meg.. Han sitter fortsatt å pønske på hvorfor. Jeg prøver å snu situasjonen og sier at det ikke er unormalt, fordi jeg har lest litt på det, noen menn får slike perioder, hvor lysten ikke er på topp osv , man kan være sliten ... Merk han røyker hasj en del i det siste og, sa at det kunne spille inn også (dette liker jeg ikke). Så spør han om eksen min hadde opplevd det osv.. Dette plager han virkelig .. Og meg forsåvidt Hva skal jeg gjøre?? Kjøpe nytt undertøy? Ta mer initiativ helt random? Noen forslag.Anonymous poster hash: ae7b4...7df Det skjer de fleste menn. Har nok ingen ting med hasj å gjøre. Selv opplevde jeg hardere ereksjon etter cannabis inntak. Dette er ofte psykisk. Men kan også være alt fra stoffskifte til andre sykdommer. Har han morgen ereksjon? Det sier ofte mye.
Gothminister Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Få han til å slutte å røyke hasj for det første. Anonymous poster hash: 4dc15...bdf Hvorfor det? Har du forsøkt sex etter en joint? Eller kaster du bare ut lærte fordomsfraser?
draug 75 Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Sexlivet til meg og kjæresten min er ikke helt på topp for tiden. Vi har blitt veldig konfortable med hverandre og har det veldig fint sammen. Før var det alltid spenning før vi skulle ha sex, nå er alt mye mer "gøy" og vi ler mer sammen under sex. Men samtidig så plutselig blir han slapp, dette har skjedd flere ganger, og det plager han mer enn meg. Han blir i kjempe dårlig humør.. Så prøvet han å "skjønne" Hvorfor. Kommer med utsagnet "kanskje jeg er lei deg" i en tullete tone, men ikke veldig hyggelig tar det ikke så seriøst fordi jeg vêt at han ikke er det.. Sier etterpå at han føler han skuffer meg.. Han sitter fortsatt å pønske på hvorfor. Jeg prøver å snu situasjonen og sier at det ikke er unormalt, fordi jeg har lest litt på det, noen menn får slike perioder, hvor lysten ikke er på topp osv , man kan være sliten ... Merk han røyker hasj en del i det siste og, sa at det kunne spille inn også (dette liker jeg ikke). Så spør han om eksen min hadde opplevd det osv.. Dette plager han virkelig .. Og meg forsåvidt Hva skal jeg gjøre?? Kjøpe nytt undertøy? Ta mer initiativ helt random? Noen forslag.Anonymous poster hash: ae7b4...7df Det jeg uthever får alarmklokkene mine til å ringe. Vet du hva? Hasjrøyking er ikke så uskyldig som enkelte skal ha det til. For det meste går det bra, men det er ikke til å komme forbi at noen skifter personlighet av det. Noen får psykoser. Rusen er tung og gjør folk giddalause, dumme og lite behagelige. Den sitter lenge i. Du kan ikke få han til å slutte hvis du ikke vil det sjøl. Her sitter han i rusen sin, eller etter rusen sin, og er stygg mot deg - "kanskje jeg er lei deg"/ "Skjedde det ikke eksen din" - og du lurer på hvordan du skal reparere det. Skjønner du ikke at han manipulerer deg? Kom deg ut før du blir besatt av å forandre han. Så til: Slapp under akten. Ja, det skjer. Spørs tid på døgnet. Spørs hvor sliten man er. Spørs, spørs. Akkurat det er din minste bekymring. 1
Gothminister Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Vet du hva? Hasjrøyking er ikke så uskyldig som enkelte skal ha det til. For det meste går det bra, men det er ikke til å komme forbi at noen skifter personlighet av det. Noen får psykoser. Rusen er tung og gjør folk giddalause, dumme og lite behagelige. Den sitter lenge i. Her kommer du med så mange påstander at du avslører raskt, at dette kan du ingen ting om. Ja, enkelte kan få psykoser, men svært sjeldent av hasj. Da snakker vi mer om skunk. At folk blir dumme osv. er et argument fra 60 tallet når kunnskapen var svært dårlig. Rett og slett skremselspropaganda. Litt artig da jeg faktisk ikke trodde noen brukte slikt i dag.
Leonetta Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Ingen som husker opplysningsfilmen for en del år siden; "marihuana gir slapp banana" 😄? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Her kommer du med så mange påstander at du avslører raskt, at dette kan du ingen ting om. Ja, enkelte kan få psykoser, men svært sjeldent av hasj. Da snakker vi mer om skunk. At folk blir dumme osv. er et argument fra 60 tallet når kunnskapen var svært dårlig. Rett og slett skremselspropaganda. Litt artig da jeg faktisk ikke trodde noen brukte slikt i dag. Det er jo bevist at man kan få psykiske konsekvenser av hasj bruk ikke nødvendigvis når du holder på medert men når du skal slutte er det visst helt jævlig. Kjæresten min røyket hasj i 5 år ca og når hun sluttet hadde hun skygger etter seg konstant. Var på nippen til å bli lagt inn på psyliatrisk for hun drev å pratet til seg selv i tillegg. Så at man ikke får det av hasj... Eh jo. Anonymous poster hash: 4dc15...bdf
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 Hvorfor det? Har du forsøkt sex etter en joint? Eller kaster du bare ut lærte fordomsfraser? Ingen fordomsfraser i det hele tatt, liker best å knulle i edru tilstand uten ølpikk. Jeg må liksom ha stå for å kunne ha noe ut av sexen, blir litt vanskelig ellers. Har hørt om mange andre som misbruker hasj og som sliter. Men for all del røyk og knull i vei du. Har fordommer mot de som røyker hasj ja. Det er utrolig tett og uansvarlig. Man kan bli straffet om man blir tatt. Så hvorfor ta sjansen for å føle seg "litt bedre" ? Da er det heller ønskelig for alle parter at man heller løser de problemene man har ved hjelp av psykolog e.l. kjenner du folk som røyker hasj er ikke veien lang til å komme i kontakt med sterkere saker. Anonymous poster hash: 4dc15...bdf
Gothminister Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 Det er jo bevist at man kan få psykiske konsekvenser av hasj bruk ikke nødvendigvis når du holder på medert men når du skal slutte er det visst helt jævlig. Kjæresten min røyket hasj i 5 år ca og når hun sluttet hadde hun skygger etter seg konstant. Var på nippen til å bli lagt inn på psyliatrisk for hun drev å pratet til seg selv i tillegg. Så at man ikke får det av hasj... Eh jo.Anonymous poster hash: 4dc15...bdf Det er ikke bevist, men vi har en klar formening om at enkelte mennesker ikke tåler cannabis og blir psykotiske. Disse menneskene ville nok uansett fått psykose lidelser, men cannabisen fremskyver den. Man må huske på at cannabis er et rusmiddel, det er ikke grønsaker. Alkohol gir også psykoser. Ingen rusmidler er skadefrie. For dem fleste er det lett og slutte med cannabis. Noen milde psykiske abstinenser er påvist men de fleste takler det meget fint.
Gothminister Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Ingen fordomsfraser i det hele tatt, liker best å knulle i edru tilstand uten ølpikk. Jeg må liksom ha stå for å kunne ha noe ut av sexen, blir litt vanskelig ellers. Har hørt om mange andre som misbruker hasj og som sliter. Men for all del røyk og knull i vei du. Har fordommer mot de som røyker hasj ja. Det er utrolig tett og uansvarlig. Anonymous poster hash: 4dc15...bdf Det er alltid best og være nykter. Jeg har også respekt for mennesker som deg som helt åpent innrømmer at de har fordommer mot noe. Langt bedre det en og forsøke å bortforklare sine fordommer, selv om de aldri så mye er feil. Slik du har om folk som røyker hasj. Så hold på dine fordommer frem til du får mer kunnskap, eller sier nei takk til kunnskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå