Gå til innhold

samboeren kjøpte fleshlight..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts her.

Ok.det handler ikke om at han ikke kan få han den,det handler om at jeg ble såret når han hadde tenkt å holde dette hemmelig for meg. Selvfølgelig reagerer jeg når sexlivet er dårlig,og han velger å kjøpe en fleshlight uten å i det hele tatt prøve å snakke med meg om sexlivet vårt! Gud så mange ganger jeg har tatt initiativ til å prøve å få det på rett kjør igjen,men som sagt er det ikke enkelt når man konstant føler seg avvist..

Og selvfølgelig blir jeg lei meg for at 900kr av vår husholdning som det strengt tatt er jeg som har fått til å gå i rundt med min inntekt,brukes på et sexleketøy til en sånn pris..Anonymous poster hash: bf293...e14

Mannen din prøver å få tilbake sexlysten og overkomme ereksjonssvikten sin. Og han er sikkert flau over å måtte ty til sexleketøy, siden han ikke fortalte deg om det. Og du gjør det 100ganger verre ved å hyle og grine over det. Du burde være glad mannen din i det hele tatt prøver å ordne opp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her.

Ok.det handler ikke om at han ikke kan få han den,det handler om at jeg ble såret når han hadde tenkt å holde dette hemmelig for meg. Selvfølgelig reagerer jeg når sexlivet er dårlig,og han velger å kjøpe en fleshlight uten å i det hele tatt prøve å snakke med meg om sexlivet vårt! Gud så mange ganger jeg har tatt initiativ til å prøve å få det på rett kjør igjen,men som sagt er det ikke enkelt når man konstant føler seg avvist..

Og selvfølgelig blir jeg lei meg for at 900kr av vår husholdning som det strengt tatt er jeg som har fått til å gå i rundt med min inntekt,brukes på et sexleketøy til en sånn pris..

Anonymous poster hash: bf293...e14

Men når mannen din prøver å få det rett kjøl igjen, så får han kjeft?

Etter min erfaring kjøper man seg fleshlight for å øve seg til å yte bedre i senga med en dame, siden en fleshlight er mye nærmere the real thing enn hånda er. Men det er selvsagt galt uansett hva han gjør? Kanskje ikke rart han er deprimert.

Jeg blir bare mer og mer glad i å være alene, når det er så mange usikre dramaqueens rundt omkring.

Anonymous poster hash: b685c...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...