Gå til innhold

1000 kvinner har talt. Den perfekte mannen ser slik ut...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj.

Dessuten, har du sett den gjennomsnittlige britiske kvinnen? Bælfeit med stygge tenner.

Hvis disse testene skal ha noe for seg, må man begynne å kartlegge hva slags kvinner som finner hvilke menn attraktive og omvendt. Det finnes nemlig ikke en fasit. Det som er attraktivt for Emma Watson er ikke nødvendigvis det samme som er attraktivt for alenemoren Berit på NAV. Det som er attraktivt for en velutdannet gentleman er ikke nødvendigvis det samme som er attraktivt for lastebilsjåføren Ronny.



Anonymous poster hash: a95a3...548
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er britiske kvinner som har svart i denne undersøkelsen. Står nederst i artikkelen. Britene er ganske opptatt av de kongelige, sikkert derfor Harry-håret.

Anonymous poster hash: 392bc...993

Hvis det er Harry og være hårete, og sexy å være hårete, så er det følgelig sexy å være harry!

Kanskje Harrytur egentlig betyr sex-reise?

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh.. hadde han hatt mindre hår på kroppen, vært slankere eller mer muskuløs, og mørkere så kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er Harry og være hårete, og sexy å være hårete, så er det følgelig sexy å være harry!

Kanskje Harrytur egentlig betyr sex-reise?

Kalte det Harry-hår fordi frisyren er etter Prins Harry. Se artikkelen.

Anonymous poster hash: 392bc...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Mann i truse. Usj

Rare bretten på magen kan komme av at han har presset seg inn i en bukse som har vært altfor liten.

:laugh:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heit grei han der :) Men han jeg er sammen med har mye finere kropp, og jeg foretrekker nok hans :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han så iallefall mye bedre ut enn alle de muskelklumpene menn påstår at vi kvinner blir "klam i hakket" av!



Anonymous poster hash: b9523...3bf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Mann i truse. Usj

Rare bretten på magen kan komme av at han har presset seg inn i en bukse som har vært altfor liten.

:laugh:

Eller kanskje denne såkalte glansbildemannen har blitt brettet på midten? :vetikke::fnise:

Nei men altså, for meg er det nok sveisen, ansiktet og den hinsides usexy trusa som bremser entusiasmen. Ellers er han vel en normalt kjekk mann som ikke virker direkte avskrekkende.

Og hvis noen lurte, så ja jeg tenkte på Prins Harry da jeg kalte håret hans for harry-hår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Nei, men så er jeg mer interessert i hva mannen har i hodet enn i kroppen...

Anonymous poster hash: 4571b...cea

:( faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bedre ut han der enn mannfolk rundt om kring som får personlig krise uten dosa med anabole steroider.



Anonymous poster hash: d60d1...393
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.side3.no/dittsexliv/1000-kvinner---slik-ser-var-perfekte-mannen-ut/8551216.html

Enige? Denne kroppen ville gjøre dere våte? Nå snakker jeg ren kropp. Dropp off topic andre egenskaper (personlighet).

Anonymous poster hash: a3900...9d7

:opplyser: En mannekropp gjør ikke kvinner våte.

Personlighet derimot............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: En mannekropp gjør ikke kvinner våte.

Personlighet derimot............

Javel? Stemmer ikke i mitt tilfelle.

Anonymous poster hash: e254b...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Og den trusa ville fått selv en gresk gud til å se ut som om han bor i ei campingvogn sammen med mora og bestemora si, skyter tomme ølbokser hver kveld, og klør seg i skrittet hvert femte minutt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:opplyser: En mannekropp gjør ikke kvinner våte.

Personlighet derimot............

Hvs slags kvinner henger du med. .? Kvinner tenner selvfølgelig på en bra kropp! og hvor stor fokus på den er LIKE individuelt blant kvinner som blant menn. Syns mannen i undersøkelsen var lite tiltrekkende. Nada muskler osv. Jeg dater ingen under 2 m og som ikke er atletiske. Dette er basis + en bra snill personlighet.

Anonymous poster hash: 8b6f3...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pels på brystet <3

Anonymous poster hash: 893c4...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper pipa hadde fått en annen låt om artikkelen hadde handlet om "slik ser den perfekte kvinnen ut" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper pipa hadde fått en annen låt om artikkelen hadde handlet om "slik ser den perfekte kvinnen ut" :fnise:

Det har det alltid vært uhorvelig fokus på. Halvnakne kvinner nær sagt overalt. Du er ikke spesielt våken om du ikke ser at 20/80 forhold når fokus på hvordan menn/kvinner "skal "se ut .Tenk deg første "300"film bombardert rundt deg siste 20 årene hvor et produkt skal selges.....

Anonymous poster hash: 8b6f3...880

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...