Gå til innhold

SpøkelseGuiden. RIP KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HissigGuiden funker sikkert også, da men...

Hva har skjedd med dette forumet? Det var en gang i tiden mitt favoritt forum. Nå gidder jeg ikke en gang å være fast medlem.

Flest brukere totalt pålogget på dette forumet var faktisk i år, men det går nedover med debattene. Før var det nesten uvanlig om det ikke ble minst 5 sider, ja kanskje til og med 10 sider på en til to dager, nå er du heldig om du får et svar bare. Og da er det vanligvis "troll" det ropes også begynner klanglingen om det er trolling eller ikke i en tråd som egentlig kanskje var om kakeoppskrifter.

Og hvorfor må alt på generell debatt flyttes? Før kunne man ha diskusjoner om f.eks ferier i generell debatt, mens man spurte et enkelt feriespørsmål på ferieforumet nå skal alt flyttes, noe som fører til mindre svar.'

Savner 2007-2010. Så kom AB og det gikk nedover. Og nei, det var ingn ab-hets, jeg savner bare gjestene. Da var det skriv og stikk som gjaldt.

Jeg vil ikke ha kun svar på det jeg lurer på, jeg vil ha hundre sider med hyggelig diskusjon, selv på et enkelt innlegg som "er det ost i en cheese burger". Noe som gikk før i tiden.

Genrerell debatt var mitt favoritt rom på kg og det med flest brukere innom (mulig kun slått av samliv). Det var tider det. Skulket skolen et par ganger på grunn av kg faktisk :sjenert:

Men det var verdt det.



Anonymous poster hash: 8c19a...5a6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har kommet veldig mye nytt folk hit uten særlig livserfaring, virker det som. De sitter foran sine datamaskiner og later som at de har full oversikt derfra, dessverre. Jeg er ellers enig med deg.



Anonymous poster hash: 668fe...e01
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det ropes troll med en gang, er fordi at OM det skulle vise seg å være et troll, får man cred/klikk for å ha oppdaget det først.

Like patetisk som det er sant. Facebooksyndromet.

Har sett flere tråder her om hvor opptatt folk er av å på liv og død få klikk.



Anonymous poster hash: 334e9...655
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg tror folk sier troll for at andre ikke skal fortsette å svare og irritere seg på ting som ikke er sant eller som er skrevet for å provosere.



Anonymous poster hash: 85b0f...7a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jeg tror folk sier troll for at andre ikke skal fortsette å svare og irritere seg på ting som ikke er sant eller som er skrevet for å provosere.

Å stemple noen som troll, er også en hersketeknikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en trolletråd?

:lur:



Anonymous poster hash: 179a1...745
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke greia med "Generell Debatt". Alle tråder som blir opprettet der blir jo flyttet til andre deler av forumet hvor det ofte er lite aktivitet eller liv. Allerede nå er jo 90% av trådene på hovedsiden til det forumet markert for flytting, tråder som handler om generelle ting. I dont get it, wut wut.

Har selv prøvd lage noen generelle debatter om generelle ting på "Generell Debatt" men de blir bare flyttet bort og vekk så jeg ser ikke noe hensikt ved å bruke den delen av forumet. Litt dumt egentlig ettersom det er et av de delenene på forumet med mest liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall takknemlig over at gruppen som tidligere "styrte" kg, og som gikk sammen og mobbet brukere de ikke likte har blitt oppløst. Er det kanskje de du savner?

Anonymous poster hash: 4c291...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste sikre her i verden er at det alltid vil være noen som hytter med nevene og mener at verden var bedre før...

Men er enig i at generell debatt-forumet kan fjernes siden alt blir flyttet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere tråder her om hvor opptatt folk er av å på liv og død få klikk. Anonymous poster hash: 334e9...655

Bildetrådene!

Anonymous poster hash: 9a672...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...