AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Har gått på minipillen cerazette i ca 2 år problemfritt, men de siste månedene har jeg opplevd småblødninger i hytt og pine, men spesielt da jeg gikk inn i en fast forhold, og derav ble mer seksuelt aktiv. Begynner ofte å blø dagen/natten etter samleie, og har noe smerter. Men opplever altså mindre blødninger/spotting ellers også, nesten hele tiden. Gikk og testet meg og var positiv for klamydia og mycoplasma, så begge skal behandles nå. Men det jeg lurer på er om blødningene er på grunn av cerazette eller klamydia, har noen hatt lignende erfaringer som kan gi meg en pekepinn på hva jeg kan forvente etter fullført behandling? Synes det virker rart å blø så lenge og hyppig pga klamydia, men krysser fingrene da jeg er veldig fornøyd med cerazette ellers. Beklager for et kronglete spørsmål, håper på svar Anonymous poster hash: 822b1...6ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå