Gå til innhold

Kondom-mysteriet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen hadde jeg feber men fant ikke Paracet der de pleier å være. Jeg spurte mannen min om han hadde Paracet og han sa han hadde I nattbord-skuffen. Bare gå og ta sjøl, sa han. Jeg gikk og hentet der og ble overraska da jeg fant en halvfull pakke med kondomer oppå paraceteska. I seg selv er det jo ikke rart å ha kondomer, men mannen min har alltid sagt han hater det. Vi har vært sammen I 7 år og vi aldri brukt det (har hellet brukt annen prevansjon). Han sier ofte at sex med kondom er som å spise sjokolade med papiret på. Så hvorfor har han de I skuffen? Han vil ikke prate om det.

Anonymous poster hash: e16db...eaa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prostituerte.

Anonymous poster hash: 167da...5ff
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bruker sexleketøy som han bruker kondom på? Buttplug osv. Trenger ikke å være utroskap.

Anonymous poster hash: eb5cb...07a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tjaa, enten så er han utro eller så runker han med dem (for å unngå søl), eller så er det en helt annen grunn til at de ligger der.

Det beste svaret får du vel fra mannen din.

Anonymous poster hash: b0ff9...963

Skrevet

Kan jo hende han tenner på å bruke kondom når han runder ?

Skrevet

Eller ved runking :) Syntes det virket nokså opplagt. Mindre gris.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken dato var det på dem?

Anonymous poster hash: b6cc8...fde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen hadde jeg feber men fant ikke Paracet der de pleier å være. Jeg spurte mannen min om han hadde Paracet og han sa han hadde I nattbord-skuffen. Bare gå og ta sjøl, sa han. Jeg gikk og hentet der og ble overraska da jeg fant en halvfull pakke med kondomer oppå paraceteska. I seg selv er det jo ikke rart å ha kondomer, men mannen min har alltid sagt han hater det. Vi har vært sammen I 7 år og vi aldri brukt det (har hellet brukt annen prevansjon). Han sier ofte at sex med kondom er som å spise sjokolade med papiret på. Så hvorfor har han de I skuffen? Han vil ikke prate om det.

Anonymous poster hash: e16db...eaa

Nei...si det...

Dette kommer til å forbli et mysterium for all fremtid.

Anonymous poster hash: e9a3d...e02

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du funnet de i jakkelommen ville jeg blitt skeptisk. Men siden de er i nattbordsskuffen OG han ba deg gå å rote i den skuffen selv tror jeg du kan ta det med knusende ro. De blir nok brukt av han selv, alene.

Jeg bruker av og til kondomer selv da det blir mindre gris pluss at det ved orgasme alene gir sterkere orgasmer, følelsen det gir er mer lik det å komme inni en dame.

Hvis dette er absolutt det eneste som gjør deg mistenkelig ville jeg lat det passere.

Anonymous poster hash: 5a018...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...