Gå til innhold

normalt at menn suger pupp?

Fremhevede innlegg

Gjest kisskiss
Skrevet (endret)

Pleier du, om du er mann, eller mannen du er med å suge på puppene dine?

Bare liksom før man legger seg, som en baby. Haha.

Også under sex. Føler alle menn jeg har vært med (ikke at det er så veldig mange) har sugd puppen min. Brystvorten da, slik som en baby. Også skvist litt med henda.

Tror ikke jeg har lest eller hørt om det før.

Anonymous poster hash: 7ec45...61c

faktisk så elsker kjæresten min å suge på puppene mine (ikke sånn at han ligger 30 min å suger), jeg derimot er ikke fan av det :fnise:

Endret av kisskiss
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig her i gården ja -og sykt deilig også, begge blir skikkelig kåte :)

Anonymous poster hash: f5268...141
Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

😐

Endret av anonym2233
Skrevet (endret)

Så klart gjør jeg det, men ikke for å få melk altså :fnise:

Kall meg rar men jeg "ammer :fnise: " folk selv også. Elsker det, og det er så opphissende.

Endret av Kili
AnonymBruker
Skrevet

Det var en periode jeg bare fikk pupp av min samboer, etter hun fødte siste barnet ble jeg arbeidsledig og vi fikk dårlig råd da kjøpte vi inn lite mat og jeg fikk bare pupp, min kone har alltid hatt stor melke produksjon så alle tre ble gode og mette.

Jeg likte det så godt så nå når hun ikke ammer oss lenger så kjøper jeg brystmelk erstatning til lunsj hver dag på jobben.

Det samme gjør vi også. Bare at hun suger meg, altså mannen.... pleier å finne meg i det de siste dagene rett før lønningen kommer. Hun trener også mye, så syns hun det er greit med litt proteiner....

Anonymous poster hash: 2d053...8c9

AnonymBruker
Skrevet

Så sant..det er jo det første man stapper i munnen på en nyfødt baby, så er kanskje ikke så rart menn er opptatt av det! Men så er det jo ikke akkurat sånn at vi hetrofilejenter har lyst på pupp..annet en å gi vil jeg anta

Høres kanskje litt rart ut, men jeg elsker å kose med puppene til dama om kvelden. Gir meg en veldig nærhetsfølelse til henne. Hun elsker å gi meg pupp, hehe.:P Tror gutter er mere glad i pupp enn jenter naturlig nok.;)

Anonymous poster hash: 7e202...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...