Gå til innhold

Sophie Elise i dagens episode av bloggerne (Utro mot Mathias?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sophie Elise sa nettopp "nå er det ettårsjubileum for første gang Robin og jeg hadde sex! Det var rett etter vixen i fjor."

Men Sophie Elise og Mathias slo vel opp i Juni/Juli ish?......

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det har sprengt i kommentarfeltet hennes pga det. kommer sikkert et innlegg av det etter hvert

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Ser det har sprengt i kommentarfeltet hennes pga det. kommer sikkert et innlegg av det etter hvert

Ja.. Da skjønner jeg i grunn hvorfor eksen flytta ut om hun var utro. Er folk sinte i kommentarfeltet, eller? :)

• Liker 3
Skrevet

Det kan jo hende det var slutt mellom dem lenge før det ble offisielt

• Liker 2
Skrevet

Det kan jo hende det var slutt mellom dem lenge før det ble offisielt

Hun og Mathias flyttet sammen etter vixen, om jeg husker rett

Skrevet

Ja.. Da skjønner jeg i grunn hvorfor eksen flytta ut om hun var utro. Er folk sinte i kommentarfeltet, eller? :)

Liv og røre! Følger ikke så mye med på Sophie, men hørte kommentaren på Bloggerne og måtte nesten sjekke hva det var for noe.

Gjest avocadoen
Skrevet

Liv og røre! Følger ikke så mye med på Sophie, men hørte kommentaren på Bloggerne og måtte nesten sjekke hva det var for noe.

oi, jeg sjekka nå. Ei som skreiv at hun hadde sex med han nye kjæresten da hun flytta sammen med han Mathias.

Så det var vel ikke akkurat slutt når de da flytta sammen.

Jeg følger ikke med på denne jenta, men folk som er utro er ikke greit. Hun vil sikkert få en del refs framover.

• Liker 2
Skrevet

Mathias var vel med på Afrika-turen i februar 2014, en måned etter fjorårets Vixen. De flyttet sammen litt etter det igjen.

Skrevet

Hun har jo sagt at det var slutt mellom hun og Mathias en gang om vinteren også?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er hvert fall ikke et å siden det ble slutt og det gikk vel 2 måneder før hun og Robin ble sammen. Offisielt i alle fall. De kan UMULIG ha vært kjærester i 1 år! :klo:

Hvis dette er sant, så må jeg si at Sophie har sunket dypt. Utroskap er forferdelig. Mathias virket som en grei fyr :)

Endret av smalls
  • Liker 3
Skrevet

Før Afrika-turen som xn var med på, så var det jo slutt mellom SE og M. Med andre ord har hun ikke vært utro når de ikke var sammen på den tiden.

• Liker 3
Skrevet

hvem skriver om ett-årsdag for når man ahr sex første gang?

• Liker 16
Skrevet

Hvorfor er det rart?

Skrevet

Hun er veldig opptatt av å fremheve slike ting. Som da hun skreiv at de nettop hadde hatt sex i kostymene sine..barnslig oppførsel

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det rart?

Det er litt rart.

• Liker 5
Skrevet

Hu har jo skrevet før at hun syntes det er taulagt å snakke om sex. Vel, det er ikke tabulagt, det er bare privat. Its a difference,

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er det rart?

er jo ingen som har behov for å vite når og hvor hun har sex..

• Liker 6
Skrevet

Kan jo hende de hadde en pause på den tiden, men synes uansett det blir feil å ha sex med andre mens en har pause i forholdet. Jeg mener man på en måte er sammen. De gjorde det vel ordentlig slutt en stund etter Vixen.

Skrevet

Hun har selv sagt at det var slutt mellom dem i den perioden, selv om hun også skrev at de hadde kontakt.

• Opprett ny...