Gå til innhold

Sophie Elise i dagens episode av bloggerne (Utro mot Mathias?)


Nuttery

Anbefalte innlegg

Sophie Elise er, til tross for at hun ikke ser sånn ut, rimelig smart. Hun hadde sannsynligvis aldri sagt det på tv dersom det ikke var slutt. Sikkert kjipt for M å se, men herregud a, folkens.

Det ble redigert bort, men la altså inn Sophies egen kommentar.

Endret av Thalassos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden ryddet for innhold hentet fra bloggen.

Minner om retningslinjer på Rampelys - om dere vil henvise til påstander/innhold skal dette gjøres ved å linke.

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig opptatt av å fremheve slike ting. Som da hun skreiv at de nettop hadde hatt sex i kostymene sine..barnslig oppførsel

Hun skrev vel det fordi hun ble lei av at folk kommenterte noe rundt noe som hadde med sex å gjøre.

Kan jo hende de hadde en pause på den tiden, men synes uansett det blir feil å ha sex med andre mens en har pause i forholdet. Jeg mener man på en måte er sammen. De gjorde det vel ordentlig slutt en stund etter Vixen.

Du mener det, men det betyr ikke at de mener det. Vi vet ingenting om hva de ble enige om, for det du vet kan de ha vært enige pm at det var greit å pule andre. Selv om hun er kjendis betyr ikke det at hun ikke kan ha behov for åpent forhold eller pause, og hun skriver jo ikke alt i livet offentlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det, men det betyr ikke at de mener det. Vi vet ingenting om hva de ble enige om, for det du vet kan de ha vært enige pm at det var greit å pule andre. Selv om hun er kjendis betyr ikke det at hun ikke kan ha behov for åpent forhold eller pause, og hun skriver jo ikke alt i livet offentlig heller.

Neida. Jeg sa bare mening min jeg. Ingenting galt i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Sophie Elise sa nettopp "nå er det ettårsjubileum for første gang Robin og jeg hadde sex! Det var rett etter vixen i fjor."

Men Sophie Elise og Mathias slo vel opp i Juni/Juli ish?......

Hva i all verden hadde dette i offentligheten å gjøre, tro ... :sengekos::rodme:

Flaut. For henne. Uansett om hun var utro eller ikke, så er det privat. Kanskje dere som kjenner henne kan gi henne et kurs i dannelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden hadde dette i offentligheten å gjøre, tro ... :sengekos::rodme:

Flaut. For henne. Uansett om hun var utro eller ikke, så er det privat. Kanskje dere som kjenner henne kan gi henne et kurs i dannelse?

Hun kan jo spørre Aurora fra Paradise 2014 hehe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...