AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Uten å gå i detalj over hvordan det har blitt slik, så kan jeg fortelle at jeg har veldig lenge slitt med meg selv, og jeg kjenner det litt ekstra sterkt for tida. Følelser om skyld, å ikke strekke til, ikke være bra nok, tomhet, at jeg ikke har noen fremtid og angst er noe jeg har hver dag. Noen ganger har jeg så lyst til å fortelle om det til mamma men jeg vil ikke at hun skal bli trist av meg. Det er så ensomt å ikke ha noen å snakke med og jeg er så fryktelig lei. Jeg har tenkt litt på å gå til psykolog, men det ligger så langt inne å be om hjelp. Tenk om problemene mine ikke er "alvorlige" nok? Tenk om det er noe galt med meg? Tenk om det ikke er noe galt? Også er jeg så redd for å begynne å grine foran en fremmed. Jeg er så redd for å slippe alt ut. Jeg gikk et par ganger til psykolog da jeg gikk på videregående for noen få år siden, men jeg klarte ikke å åpne meg den gangen. Er det noen her som går til psykolog og kan fortelle hvordan det er? Anonymous poster hash: 21cff...1d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå