AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har såå lyst på reker, men jeg tror dette blir litt for lite til mannen min. Han svært aktiv, og han spiser veldig mye. Han trenger mer for at det skal kunne defineres som middag. Så jeg lurer på, hva kunne jeg laget som en litt mettende forrett til han hovedsakelig, slik at vi kan kose oss med reker etterpå? Anonymous poster hash: 4a716...448
Atea Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er også veldig glad i reker, men ville kanskje valgt reker til forrett? Eller laget en middag som metter og tatt reker til kveldskos.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er også veldig glad i reker, men ville kanskje valgt reker til forrett? Eller laget en middag som metter og tatt reker til kveldskos. Det var en god idé... Spise en lett middag tidligere på kvelden, også diske opp med reker når sulten melder seg igjen. Mer som kveldsmat på en måte Anonymous poster hash: 2c8d9...155 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Jeg ville bare spist mer reker på hver skive, jeg. Men så synes jeg reker metter godt, da. De inneholder dessuten mer proteiner enn både laks og torsk. Det største problemet er å gidde å rense nok av dem, så man ikke blir sittende og spise loff av ren latskap. Anonymous poster hash: 33a9d...731 2
peppermyntete Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Jeg spiser alltid til jeg triller av reker, og det gjør faren min også. Tror det er mer enn nok som middag for de aller fleste 1
Atea Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Jeg spiser alltid til jeg triller av reker, og det gjør faren min også. Tror det er mer enn nok som middag for de aller fleste Jeg er så glad i reker at jeg begynner å rense dem før de er tint, og spiser de uten verken loff, sitron eller majones. Men det er ikke så ofte da. Synes det metter godt.
Gjest Ennasus Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Reker er såå godt! Du kan jo lage rekecocktail til forrett da. Ellers er det utrolig godt å lage nudelsuppe med div. grønnsaker også ferske, nypillerede reker på toppen!
*Emma* Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Hvis vi har reker som middag hender det at vi også griller ett par halve hummere eller noen sjøkreps (i ovnen med litt kryddersmør på bare) i tillegg. Da blir det mere mat. Knallgodt!!
Kaffejenta30 Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 Vi har samme problem her i huset, men løse det med dampede blåskjell til forrett og så gjerne både loff til reker og litt grovere brød som metter mer. Å servere potetsalat eller tilsvarende til kan kanskje også være en løsning? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #10 Skrevet 6. mars 2015 Reker og avocado er ganske godt sammen, og avocado blir i alle fall jeg godt mett av. Pleier å ha avocado på skivene sammen med reker. Anonymous poster hash: 5f716...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #11 Skrevet 6. mars 2015 Jeg blir aldri mett av bare reker og brød, samma hvor mye jeg eter. Jeg støtter forslaget om ordentlig middag, og så reker som kveldskos. Anonymous poster hash: d80a3...365
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå