AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har hatt et forhold til den samme damen nå i 15 år og sexlivet har vært godt. Jeg liker å slikke henne før akten og hun nyter det. Det jeg imidlertid synes har blitt et problem er at hun ikke lenger vasker seg nedentil før leggetid. En fitte med litt urinlukt er skikkelig ekkelt og sikkert ikke helt sunt å slikke heller. Dermed ble det slutt på oralsex. Jeg har snart ikke lyst på samleie heller. Hvordan skal jeg ta dette opp med henne på en grei måte? Anonymous poster hash: 65ec9...c6f
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Inviter henne med i dusjen, gi henne en deilig omgang med intimvask og massasje. Gi også uttrykk for at det beste du vet er nyvasket (nybarbert?) fitte.... gjør du denne jobben bra nok skal du se at hun alltid kommer ny og fresh fordi candykongen(altså du) alltid leverer søtsakene.
PrinsesseNila Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Som Coolaid sier over her. Inviter med i dusjen, og start der, forflytt dere over i senga, eller et annet mer spennende sted for videre "eventyr"
peppermyntete Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Snakk med henne om det. Kan bli litt kjedelig å måtte starte i dusjen hver gang vil jeg tro Fortell forsiktig at du savner å slikke henne, men at du liker det best når hun er ren. Det tar jo maks to minutter å vaske seg nedentil med en klut.
Gjest Mythic Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Du har levd med henne i 15 år. Da må du vel klare å si til henne at hun bør vaske seg før det blir oralsex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå